srijeda, 5. ožujka 2014.

Alkohol i škola

Kao i obično svaki učenik se opusti nekako najviše kad je maturant, pa tako i ja. Bio je mart mjesec, do kraja škole je ostalo bilo tačno dva mjeseca. U školi je sve bilo zajebancija, dolazili smo što smo morali, glupirali se, smijali, zezali, jednostavno uživali u svemu tome. Kako nam je to sve postajalo dosadno, tražili smo neku novu ludost koju do tada nismo izveli. Jedan drugar nam reče da se napijemo u školi, onako svi iznenađeno ga pogledašmo i složišmo se s njim. Petak je bio, došli svi prije nastave te otišli kupiti alkohol. U marketu smo uzeli dosta alkohola i soka kako bi pomješali sve to. Nakon što smo obezbjedili alkohol preostalo nam je samo da ga unesemo u školu i odemo do sale za sport. Inače petkom nema niko sporta, pa smo zato odlučili otići tamo. Nakon par muka s prenošenjem alkohola, uspjeli smo doći u salu i onda smo započeli. Sjeli smo u jedan čošak i počeli lagano ispijati flaše, ne znajući da ima neko nadonknadu iz sporta. Tako kroz priču i zajebanciju smo uživali sve do jednog trenutnka. Iznenada vrata sale se otvoriše i na njima se pojavi naš profesor sporta. Krenusmo skloniti sve, ali snage nismo imali ni da ustanemo.
Dođe on brzo do nas te primjeti sve i odmah nas onako pijane "odnese" kod direktora. Direkot vidjevši u kakvom smo stanju, pozva naše roditelje i reče da smo izbačeni privremeno, dok se ne donese konačna odluka. Svi smo se prepali zbog te odluke, ako budemo izbačeni skroz, opet ćemo morati ići u četvrti razred. Kada sam došao kući sa roditeljima, počela je prepirka, galama. Samo sam šutio i slušao sve, jer sam ja bio krivac, ne niko drugi. Nakon što sam došao sebi, mnogo sam razmišljao te sam pozvao drugare da odemo do škole. Pošto je bila subota nastave nije bilo, pred školom smo zatekli direktora. Svi smo mu prišli izvinuli se i rekli da se nikada neće ponoviti. On nam je prvo očitao lekciju, a zatim i oprostio.

Nema komentara:

Objavi komentar