subota, 15. ožujka 2014.

Kako sam upoznao svoju curu

Jos kao decak,sam bio problematican, i voleo sam da se dokazujem na jedan nacin.Leti sam znao po ceo dan da budem na bazenu i da skacem u vodu na stomak,samo kako bi na taj nacin pokazao drugima,da ne mogu da mi zadaju udarac koji ja nebi mogao da izdrzim.Jednog dana sam odlucio da sa drugovima odem na jezero.Kada smo stigli tamo,na plazi je bilo dosta ljudi i lepih devojaka.Odmah sam poceo da razmisljam o tome,na koji nacin cu da se dokazem pred njima.Skinuo sam majcu, i pokazao svoju tetovazu koju sam imao na grudima, kao i zlatan lanac koji sam nosio oko vrata.Odmah sam primetio kako su devojke pocele da me gledaju i to mi se dopalo.Skocio sam u vodu i plivao.Odjednom me je jedna devojka pitala da li moze da mi se pridruzi i da zajedno plivamo.Ja sam jojo dgovorio da moze, i zajedno smo krenuli da plivamo.Poceli smo da pricamo o skoli i tako nekim manje vaznim stvarima za mene.Pao je mrak, i bilo je kasno,a posto ona i njena drugarica nisu imale prevoz do kuce,ja i moj drug smo odlucili da ih povezemo.Imali smo predobar BMW 320i i primetio sam da im se svidja sto su sa nama.Drug je vozio 200 na sat,tako da smo jako brzo bili kuci.Tu sam je pitao za broj i ona mi je dala i dogovorili smo se da svi zajedno izadjemo sutra vece, u neki ekspluzivni restoran.Tako je i bilo,jedva sam cekao sutradan da padne mrak, i da izadjemo.Uzeo sam 200 eura, i izveo je na veceru u najbolji italijanski restoran u gradu.Narucili smo pizzu i flasu najskupljeg vina.Pricali smo uz veceru i na kraju se i poljubili.Bilo mi je drago sto smo uspeli da se smuvamo, i rekao sam sebi samo neka mi jos neko prica da dokazivanje nije dobro,udaricu ga odmah.Na kraju sam je odbacio kuci svojim autom, i video da je srecna i zadovoljna.Dok sam vozio razmisljao sam samo o njoj, i trenutku kada cu opet da imam priliku da je vidim.

Nema komentara:

Objavi komentar