ponedjeljak, 24. ožujka 2014.

Matura

U četvrtom razredu škole jedino na šta se misli to je matura. Čitavu godinu prolazimo razne prepreke kako bi uspješno završili razred to došli do mature. Tako je i meni bilo. Kada smo došli u četvrti razred vrijeme je prolazilo veoma brzo. Prvo polugodište je prošlo tako brzo, da se nismo uspjeli ni okrenuti. U drugom polugodištu smo maksimalno se posvetili zabavi i ostvarenju našeg cilja. Mjeseci su prolazili tako brzo da nismo ni primjećivali više to i uskoro je došao taj maj. Zadnji dani školi prolijetali su kao auta na cesti, jedva da je iko dolazio na časove, prava kućna atmosfera.. Rastanak je svima pao teško. Toliko smo svi čekali i govorili da nam je završiti samo, a kada je došao kraj školi, svi smo imali jednu želju, a to je da se opet vratimo u klupe. Nakon rastanka uveliko su počele pripreme za maturu. Bile su to slatke muke ko će šta obući, šta će kupiti i slično. Ali sve se to riješilo i došla je ta subota, naša matura. Ujutro kada sam ustao bio sam nervozan, žurio sam na sve strane. Misli su bile okrenute samo ka toj posebnoj i nezaboravnoj večeri. U sedam sati poslije podne bilo je vrijeme za polazak, onako sređen u odijelu sjeo sam u vozilo i krenuo ka hotelu Radon Plaza. Kada sam došao gore, vidio sam sve te ljude s kojima sam proveo četiri i više godina života, sve te prijatelje. Nisam mogao vjerovati da je našem konačnom rastanku došao kraj. Svi su govorili nije ovo kraj, biti će kao i prije. Međutim, to je taj kraj. Veče kada će svak krenuti svojim putem i izabrati svoju budućnost. Nakon kratkog zadržavnja ispred hotela, ušli smo unutra i počela je zabava. Plesalo se i pjevalo do ponoći, do kada je i dogovor bio. Nakon dvanaest sati, onako kolektivno uputili smo se u jedan obližnji luksuzni restoran gdje smo nastavili slaviti kraj školovanja. Vrijeme je prolazilo brzo, svak je pio što je stigao. Pjevale su se razne pjesme i one tužne a i vesele.Ujutro rano došao je kraj toj nezaboravnoj zabavi. Vrijeme je bilo da svak krene svojoj kući i odmori se od svega toga. Onako tužan a i sretan u isto vrijeme, napustio sam taj lokal te teškim mukama došao kući i zaspao.

Nema komentara:

Objavi komentar