petak, 21. ožujka 2014.

Moj doživljaj

Sve je počelo jednog letnjeg popodneva.Tada sam se dosadjivao sa drugovima i razmišljali smo o tome šta bi mogli da radimo preko vikenda.tada je jedan moj drug došao na ideju,kako bi mogli da odemo negde da kampujemo u šumi.Nama svima se svidela da ideja,i dogovorili smo se da idemo u petak uveče i da ostanemo do nedelje.Tako je i bilo kad je svanuo petak,spakovali smo se,uzeli auto i krenuli.Pošto je put bio dug,svratili smo u jednom kaficu i popili kafu.Tu smo upoznali par cura,koje takodje idu da kampuju na istom mestu gde i mi.Dogovorili smo se i obećcali im da ćemo se videti tamo.Na tom jezeru smo došli pre samog mraka.Raspakovali smo se otvorili pivo i seli smo pored jezera da zapalimo po koju cigaru.U tom trenutku sam video i dve cure koje smo upoznali na putu do jezera.One su pitale da li mogu da nam se pridruze i mi smo im odgovorili da mogu.Tu smo malo popricali i pozdravili se sa njima i legli da spavamo.Kad je svanulo jutro,ja sam zapalio rostilj i resili smo da ispečemo ćevape.Rucali smo svi zajedno, i polako sam primetio da pocinje da pada mrak.Posto nam je bilo jako dosadno,predlozio sam da upalim auto i da se odvezemo do neke diskoteke,na pice.Moj drug i te dve cure su pristali i krenuli smo.Tamo smo popili par pica, i bilo nam je lepo.Primetio sam kako se dopadam jednoj devojci, i upitao sam je da li bi zelela da bude samnom,ona me je stidljivo pogledala,i ja sam znao da je to znak potvrdjivanja.Kasnije smo otisli i uzeli nase stvari,spakovali se i krenuli kuci.Bio sam jako srecan,sto sam upoznao tu curu,koja je bila jako lepa.Ovo je bio dozivljaj koji cu ja dugo dugo pamtiti.

Nema komentara:

Objavi komentar