nedjelja, 9. ožujka 2014.

Prvi maj

Prije nekoliko dana, ja i moji haveri smo planirali da slavimo 1 Maj u vikendici. No nismo se mogli odma odlučiti gjde ćemo slaviti jer nam je izbor veliki i teško nam je bilo. Na kraju smo se odlućili za vikendicu, nije ni daleko od kuća nam, a isto tako nije ni civilizirano, jer je samo moja vikendica tu bila i još jedna napuštena kuća. I tako dođe prvi Maj, a mi sve sakupimo, upalimo džip i krenemo ka vikendici. Nakon pola sata stigli smo do vikendice i počeli praviti roštilj, tražiti drva i sve što je neophodno nam bilo. Nakon par sati sve smo mi to fino napravili i počeli slaviti. Svi smo znali da ćemo se napiti previše ali smo ignorisali to. Kada je nastala večer mi smo polahko se povlaćili u vikendicu, ali ne samovoljno. Primijetili smo da nismo sami, bio je još netko s nama, ali ga nismo mogli vidjeti, no to nam je sve bilo smiješno, jer smo se napili. Kroz pola sata je počelo nešto da lupa u vrata pa i u prozore, a mi nismo smjeli izaći napolje da vidimo ko je. Poslije toga nije više bilo par sati, te smo mi nastavili slaviti. Kasnije smo u jutranje vrijeme otišli spavati i kada su gotov svi zaspali sem mene, otišao sam na balkon da uzmem malo zraka, kad ono opet kuca i ja sav ustrašen govoreći u sebi „ Ako sad ne izvedem nešto, neću nikad! „. Otključao i izletio sam kroz vrata da vidim tko je i šta je to što nas smara cijelo vrijeme. I kada sam vidio tko je, samo sam se nasmijao. To je bio naš drug koji je sa svojim drugovima slavio u napuštenoj kući i svi zvukovi, sva lupanja su oni uradili. Kasnije smo objasnili i ostalima šta je, a oni su se isto tako zasmijali i rekli da će vratiti im za novu godinu.

Nema komentara:

Objavi komentar