ponedjeljak, 10. ožujka 2014.

Sajam

Moj prvi sajam je bio u kraju u gradu. Kada sam dosao na sajam bilo je tu svea i životinja i auta.. Ma od robe do voća. Sve i svašta. Sve dobro je bilo, niske cjene dobri ljudi. Bilo je jetino. Jedino sto mi se nije svidjelo kod sajma tog, sajma a to je je što je bilo velki sajam nije se moglo sve preću jednom danu pa se moralo u dva dana to prelaziti taj sajam. Jednom na sajmu mi se dopao jedan auto, a to je bila Dacia. Ta Dacia je bilo 1200€ polovna i dobra je. Jedino što nije bilo na toj Dacii dobro, a to je limarija. I tako sam ja taj autić kupio za male pare i uredo za za 500 €. I to je bila lijep auto zvečka, auto ko podd čekićem... I vozio sam se s njim, vozio curu sve 5. I tako ja taj auto jednom kredam prodavat jer mi se nije svidio odnosno loše je palio grijaći ošli i otišlo vrijeme . I tako sam skužio da taj plac je dobar da se može naći sve na tom jeftino a dobro... I tako ja stalno idem na taj plac. To je moj plac.

Nema komentara:

Objavi komentar