subota, 22. ožujka 2014.

Selo

Bilo je to jednog lijepog, sunčanog jutra i spremao sam se ići na selo... Na selu je bila vikendica sa vinogradom, oko kojeg je trebalo dosta raditi, orezati lozu i u voćnjaku orezati grane. Spremao sam se sat vremena, dok sam se obukao dok sam spremio alate i tako. Sve je to bilo lijepo.. Kada sam stigao u vinograd sve je bilo tiho, samo su se ćule ptičice. Počeo sam raditi, uzeo sam škare i orezao trsje odnosno lozu. Tako sam već bio umorniji i sjeo sam u hlad na panj i uzeo salame da doručkujem. Malo sam doručkovao i odmorio sam se i krenuo sam u kuću na tavan po ručnu kosu da okosim travu. Kosio sam i tako jednom naiđe susjed malo pijan. Mi smo pričali o ovome o onome, o traktorima, o plugovima.. On je otišao, a ja sam nastavio dalje kositi. Već je bila noć i ja sam se malo posjekao po nozi jer nisam ništa vidjeo, a na vikend sam došao na selo. Na selu smo isto tako imali životinje posebno zečeve zato smo kosili travu. U jednom danu smo trebali sve pripremiti, a onda se odmarati nedeljom. Noć je prošla, mi smo išli ujutro odma raditi. Prvo smo nahranili stoku, a onda smo išli posaditi maldu voćku koju smo kupili. Sve smo to mi obavili, dan je prošao i mi smo morali ići nazad ka svojoj kući...

Nema komentara:

Objavi komentar