srijeda, 1. siječnja 2014.

Narkomani

Sjecam se tog dana jos uvijek jako dobro iako su od tada prosle 4 godine. Pokusavao sam da izbacim tu scenu iz glave , ali nikada nisam uspio. 2009 godina , mjesec Maj. Blizio se kraj skolske godine , pa sam puno vremena provodio vani sa drugovima. U blizini igralista nalazi se obdaniste , gdje se navecer okupljaju narkomani i sitni lopovi , pa je zato uvijek neko odrastao bio sa nama na igralistu i pazio na nas. Sa tim narkomanima se druzio i Alen , momak koji je bio stariji od mene samo 2 godine . Izbacen je iz skole u 7 razredu kada su mu nasli noz. Ali on nikada nije nama djeci nista lose uradio, cak nas je i ponekad i branio od starijih ljudi koji su nas tjerali sa igralista. Dosao je i taj dan , dan koji mi je jos uvijek u glavi. Ta scena , ta smrt Alena ... Fin ljetni dan . Blizio se kraj skole , pa je puno vise djece bilo vani. Svaku noc Alen je odlazio iza obdanista skupa sa narkomanima. Tada nisam ni znao sta rade , jer mi je tada droga bila nepoznati pojam. Nista nije slutilo na ono sto ce se desiti. Ograda igralista je bila mala pa nam je cesto lopta odlazila u dvoriste obdanista. Sa obzirom da sam ja nabio loptu moram sam i otici po nju. Krenuo sam po loptu , i kada sam je uzeo i krenuo nazad prema igralistu vidio sam nekog momka kako trci prema Alenu i ostalima koji su bili iza igralista. Pogledao sam prema njima i vidio samo kako taj momak vadi noz i zabija ga Alenu u prsa. Svi su poceli bjezati , a Alen je u lokvi krvi ostao sam. Pocela je vika i galama ljudi koji su vidjeli tu scenu. Jedan stariji gospodin je pokusao da zaustavi krvarenje , ali uzalud. Alen je preminuo na licu mjesta.

Nema komentara:

Objavi komentar