petak, 31. siječnja 2014.

Najbolji doživljaj

Bilo je leto i sa drugovima sam se po ceo dan zezao i ispijao pivo.Po ceo dan smo se dosavjivali i vise nismo znali sta da radimo.Drug je dosao na ideju da se spakujemo i odemo na par dana na more.Tako smo i uradili.Ja sam tog dana proveri auto,i dogovorili smo se ujutru da krenemo.Ustao sam rano i nazvao druga i rekao mu da se spremi i da dolazim po njega.Krenuo sam oko 6 sati ujutru,a kod njega sam bio u 7.Popili smo kafu , ispusili po cigaretu i krenuli.Putovali smo par sati i stigli na more.Kad smo dosli raspakovali smo se i malo odmorili.Uvece smo se spremili i izasli u grad.Bilo je prelepih cura pa smo ja i frend imali drustvo.Nakon toga smo otisli u nasu sobu i legli da spavamo.Svanulo je jutro i otisli smo malo da se okupamo.Tada nam je prisao jedan covek i sa njim smo malo popricali odakle smo i koliko planiramo da ostanemo ovde.On je rekao da ga nazovemo i da smo veceras njegovi gosti u njegovom restoranu.Pala je noc i zajedno sam sa frendom otiso do tog restorana.Restoran je bio predobar,ekspluzivan na kome obicno izlazi elita.Narucili smo morske plodove i flasu crnog vina.Kasnije nam se pridruzio i vlasnik i pozvao je zensko drustvo,sa kojim smo svi zajedno uzivali do jutra.Ujutru smo otisli i legli da spavamo.Dosao je i poslednji dan naseg boravka na moru.Cim je svanulo odmah smo otisli da se kupamo malo,a zatim smo otisli da jedemo i popijemo nesto.Uvece smo se pozdravili sa svim tim ljudima i krenuli kuci.Na putu do kuce nas je zaustavila policija i kaznila zato jer nismo vezali pojas.Platili smo i tu kaznu i kad smo dosli kuci,jedva smo cekali da legnemo i spavamo.Ovo je bio jedan za mene lep dozivljaj koga cu se dugo secati.

Nema komentara:

Objavi komentar