petak, 26. srpnja 2013.

Grad Sarajevo,ne pamtim godinu kada mi se to desilo. Bilo mi je nekih 7-8 godina. Naravno,tada o zivotu nista bas nisam znao. Imao sam jednog druga,kojeg,pa hajmo reci i nisam bas volio. Ne znam ni sam zasto mi je bio drug. A razlog zasto ga nisam volio je slijedeci - ja sam mu uvijek bio rezervna opcija kada nije imao s kim igrati nogometa. I tako smo jednog dana izasli na igraliste,igrali nogomet kada je jedan od stanara blizu igralista sa prozora povikao: "udarii ga i dobacicu ti flasu soka", i sta da vam kazem,onako naivan,kada je malo zastao udarim ga,on padne na pod. Kada me je pitao zasto,ja mu nisam znao odgovoriti,ali dobio sam flasu soka.. Kao djeca uvijek smo naivni,i ne trebamo podlijezati uticajima drugih ljudi. 

-Disidente

Nema komentara:

Objavi komentar