nedjelja, 28. srpnja 2013.

Novac i Moc

Jos od malena uvek su me privlacili novac i moc.Kao petnesto godisnjak mastao sam da budem bogat i da imam veliko imanje,dobar auto i Vilu sa bazenom.
Jednog dana dok smo se ja i moj najbolji drug zezali jednog dana i pili pivo,ugledao sam kako je na putu ispao nekom novcanik.Kada sam ga uzeo i otvorio,video sam da je u njemu bilo puno para,ali i dokumenta od coveka koji je to izgubio.Istok trenutka smo odlucili da uzmemo novac.Kada smo uzeli izgubljeni novac,setali smo gradom i razmisljali na sta cemo da ga potrosimo.Odlucili smo se da kupimo sebi dobre mobilne telefone zato jer smo to od uvek zeleli,a od ostatka novca da kupimo sebi Skuter.Po citav dan bi se vozili po gradu ,izlazili na kafu i uzivali u tome.Ali mene je pocela da grize savest,jer sam razmisljao o tome da je mozda taj novac bio potreban nekom za neku operaciju i da mu je sigurno bio jako jako potreban.Odlucio sam sa svojim drugom da prodamo sve sto smo kupili i da odnesemo novcanik sa novcem i dokumentima u policiju.To smo i uradili i kroz par sati se vlasnik javio,taj novac mu je trebao da poseti sina u Australiji koga nije video mnogo godina.Meni je bilo jako drago sto smo ucinili jedno dobro delo i smatram da bi svaki posten covek
postupio isto tako.


Bubble

Nema komentara:

Objavi komentar