nedjelja, 28. srpnja 2013.

2000 godina

Svoje djetinjstvo sam proveo u naselju gdje je zivjela moja majka. Sa obzirom da sam bio jos mali nisam smio izlaziti sam vani pa me svaki dan brat izvodio vani i upoznavao sa djecom koja su tu vec odavno zivjela . Sjecam se (bilo je to 2000 godine ) jednog djecaka , zvao se Armin , zivio je u zgradi pored moje , imao je biciklo , a sa obzirom da smo svi mi bili djeca i da nismo znali sta je biciklo i svi smo tu gledali kao u čudo. Doslo je ljeto , ja i brat izaslii vani da odigramo koju partiju klikera i dosao je Armin sa biciklom. Odjednom oko njega se okupilo 20-tak djecaka koji su se igrali u obliznjem parku. Sjecam se da se "zakacio" sa tada najjacim djecakom u mahali - Alenom . Armin je odbio da mu dadne jedan đir po mahali i Alen ga je skinuo sa bajka , sjeo na njega i pobjegao . Nije proslo ni 5 minuta kada pored nas prode Hitna Pomoc . Potrcali smo svi da vidimo sta se desilo , a kada smo dosli imali smo sta vidjeti .. Alen lezi na cesti sav krvav - udarilo ga auto , 10-tak metara od njega bike slupan . Najgore od svega toga je to sto je vozac bio njegov otac . Sedmicu poslije Alen je preminuo u bolnici... Nista vise nije bilo isto , Alen jest bio strah i trepet u mahali ali imao je srce i pomagao je svima kada god je to trebalo .
-Haris

Nema komentara:

Objavi komentar