nedjelja, 28. srpnja 2013.

Moj motor..

Još kao maleni dječak, želio sam vlastiti motor. Svi moji prijatelji su ih imali i po cijele dane su se vozili njima i zabavljali, dok sam ih ja samo gledao u prolazu. Svoje želje sam redovito govorio roditeljima i ostalim ukućanima kako bih želio neki motor, nije bilo bitno kakav. Tata bi mi oduvijek udovoljio tu želju, no mama je bila protiv motora. Uvijek je govorila da je to opasno, da se svaki dan događaju nesreće. Nakon toga, razbjesnio sam se i razljutio na mamu. Nekoliko dana nisam čak ni pričao s njom. Nakon što je vidjela kako se ponašam, odlučila je nešto poduzeti. Potražila je stari novinski članak koji govori o smrti jednog motociklista. Nažalost, bio je to njezin najbolji prijatelj iz mladosti. Prepričala mi je što se dogodilo i mene je to jako pogodilo. Odmah sam joj se ispričao i rekao kako mi je žao. Sutradan, moj prijatelj Marko, pao je s motora. Zbog prebrze vožnje motorom sletio je s lokalne ceste. Završio je u bolnici. Od toga dana izgubio sam svaku želju za motorom. Također, moji prijatelji nisu više tako često više ludovali motorima, zbog čega mi je drago.

Nema komentara:

Objavi komentar