srijeda, 31. srpnja 2013.

Volan i alkohol

Jednog lijepog sunčanog dana moji prijatelji i ja smo odlučili ići na jednu vožnju sa autom jednim selskim putovima. Bili smo ajmo reći malo pijani. Naši roditelji nisu ni znali gdje mi idemo, uvijek smo nešto drugo izmislili kud idemo a nikad pravu istinu. Imali smo jedan stari auto koji je bio u ispravnosti i moglo se voziti s njim. Tako mi došli sjeli i krenuli se vozati i prvih par krugova smo dobro se provezli. Došao je na mene red, bio sam najpijani od njih. Sjeo sam za volan i krenuli smo. Stigli smo na ravnicu i moje kolege govore daj gas sad tu. I tako je i bilo ja naivan i opleo po gasu. Išli smo 80kmh na sat. Na kraju ravnice nalazio se veliki zavoj. I tako kako smo se mi zapricali i uživili u vožnju ja potpuno zaboravio na to naglo skretanje. Samo se čulo " koči majmune ", " nebudi lud zakoci". Bio sam siguran da cemo proci zavoj, ali moja sigurnost me je prevarila. Ušli smo u zavoj sa 60 kmh na jednom starom putu. Kada sam počeo skretati samo nas je na jedanput zabacilo i prekrenuli smo se na krov. Sva sreća niko se nije ozbiljno ozlijedio. Bilo je tu ogrebotina ali ništa strašno. Izašli smo van i vidjeli auto u kakvom je stanju. Vratili smo ga nazad na kotače i prijatelj nas je dovezo na početak odakle smo i krenuli. Ugasili smo auto i krenuli svako svojoj kući. Od tad sam shvatio da alkohol i volan nejdu zajedno.

Nema komentara:

Objavi komentar