četvrtak, 1. kolovoza 2013.

Naizgled obican raspust

Bilo je to i sad se sjecam, imao sam 15 godina, ljetni raspust, sva djeca su bila vani. 
Mi smo se uvijek druzili sa starijim momcima i oni nisu nista zamjerili sto smo mnogo mladji od njih. Tako smo svaki dan bili u "mahali" po citave dane. Kao i svakog prethodnog, i taj dan sam izasao vani, ali vidio sam da oni nesto rade, pa sam pozurio na nasu "okretnicu" da vidim sta se desava. Dosao sam gore i vidio sam da prave kos, ponudio sam da im i ja pomognem. Naravno pristali su. Na tom kosu smo radili par dana, ali smo uspijeli da ga napravimo. 
Tako smo provodili dane tu, igrajuci se. Uvijek je citava "mahala" tu dolazila. Kao i svaki drugi dan, pred vece sam izasao vani, no vidio sam da se nesto cudno desava. Vidio sam bager, kako pokusava srusiti nas kos, brzo sam dotrcao gore da vidim sta se desava. Par mojih prijatelja je vec tu bilo, svadjali su se sa vozacem, da prestane. Tada je dosao glavni i odgovorni koji je morao to uraditi, obecao nam je napraviti novi kos, jer oni moraju tu staviti neke cijevi. 
Mi smo povjerovali u to. Evo sada imam 17 ali jos nam nisu napravili kos, i dan danas se kajem sto smo im dozvolili da ga sruse.

Nema komentara:

Objavi komentar