ponedjeljak, 17. ožujka 2014.

Malo slavlje

Prije nekih dva tjedna ,prijatelj mi je imao rođendan. Otišli smo u jedno mjesto gdje nema previše ljudi da možemo dugo tulomariti. Bio je petak pa se nismo morali za ništa brinut. Naravno nismo bili samo dečki već je došlo i nekoliko djevojaka ,poprilično zgodnih. Posto smo rano došlo ,prvo smo se najeli i mi dečki igrali Playstation3 ,dok su djevojke razgovarale i smijale se. Tako je bilo jedno vrijeme ,sve dok nije počela padati noć. Tada je počelo ludilo. Izašli smo iz kuće ,sjeli svi na terasu ,normalno slavljenik je donio sav moguć aukohol. Popilo se ,zabavljali smo se ,malo pomalo spustila se noć. Slavljenik je iz ničeg odjednom rekao idemo igrat skrivača. I mi tako krenuli sa igrom ,jedan je odbrojavao dok smo se mi sakrili po šumi iznad kuće. I tako smo odigrali nekoliko rundi. Poslije 5-6 runde ,sjeli smo i odmorili se. Normalno svi u smijehu smijali smo se poput budala. Ohhh.. Bilo je nezaboravno. I onda odjednom ,jedna djevojka vikne i počne plakati ,zagrli me ,i svi pitaju sta je bilo. I ona nam to ispriča sa suzama u očima i strahom. Osjetio sam koliko se tresla. Djevojka je umislila da postoje duhovi i da su je povukli. Sijedjela je na stolcu koji se počeo micat i onda odjednom viknula. Bilo je strasno. Zatim otišli smo u kuću i malo se odmorili ,popričali i razćistili stvari. Nakon jednog sata ,bilo je koliko toliko ponovo stara dobra atmosfera. Došla je torta ,uhhh jest bila dobra. No imala je mnogo šlaga i mi krenuli sa mazanjem šlaga po faci. Oh gdje se taj šlag sve zavuče nećete vjerovati. Cijelu dnevnu sobu smo namazali šlagom ,dok ga nije nestalo. Malo smo još nakon toga pričali ,pili ,smijali se ,a onda krenuli na spavanje. Al je bilo smijeha u krevetima. Na jednom bračnom krevetu spavali smo trojica ,dobro da smo bili u vrećama za spavanje i da smo su nas djevojke razdvajale. Uhh.. ovog ću se sjećati dovijeka

Nema komentara:

Objavi komentar