utorak, 25. ožujka 2014.

Ukleta kuća

Na kraju moga sela ima jedna kuća. Kuća izgleda skroz jadno ,zapravo to je vise ruševina. U njoj su živjeli ljudi prije jedno 20 godina. I od onda nitko nije ulazio. Normalno kao i sva djeca ,i ja sam se plašio duhova i toga sta su nam roditelji spominjali kad je nešto zabranjeno. Tako su i moji roditelji bili u strahu da ne odem tamo i da se nešto ne sruši po meni. Tako su i moji roditelji bili u strahu za mene. Napričali su mi priče o raznim duhovima koji tamo žive. Naravno tada sam u to i vjerovao ,no kroz godine sam saznao istinu. Prošle su godine i odrastao sam. Saznao sam istinu o svemu. Jedan dan ,tamo u blizini igrao sam sa prijateljima nogomet. Imali smo dogovor tko nabije loptu ide po nju. I tako sam ja sasvim slučajno nabio loptu među te ruševine i morao po nju. Iako sam odrastao ,malo me hvatao strah da se nešto ne sruši. Popeo sam se preko zida i spustio među ruševine po loptu. Brzo sam uzeo loptu i bacio preko. Malo sam naravno razgledao i otišao. Od tada više nikada nisam ušao niti gledao tamo. Nije da sam se bojao ,nego mi jednostavno više nije bilo zanimljivo. I tako sam bio puno sretniji i bez briga.

Nema komentara:

Objavi komentar