srijeda, 19. veljače 2014.

Ljubav

Bio je to kraci period u kojem sam bio zaljubljen...  Volio sam tu osobu svim srcem.. Bila je to lijepa osoba, do duse i sada je lijepa... Ali vise ne čezim za njom. Bila je plave kose, lijepog stava imala je svoje pokrete... Ime joj je bilo Olga, visine 170.. Bila je vitka.. Uvijek sam se pitao zasto ona nije moja? Nisam znao na to pitanje odgovor... Ali sam uglavi uvijek smisljao kako da je osvojim... U svojoj glavi sam znao da je to cura mog zivota, a i da ima previse cura na svijetu.. Ali ona me je nekako vukla sebi pri srcu..Kao da je srasla za mene. No, jednog dana kada je zavrsila skola isli smo kuci zajedno.. Iz cudnog razloga. Pricali smo o svemu, i svacemu kao da nista nije bilo i da sve tej normalno. Kada smo se rastavili na putu rekli smo bok i sretno novu drugu skolsku godinu... Imala je lijep osmijeh.. Pamtim ga i dan danas.  No vremena su se danas promjenila, cura se prolijepsala a ja sam ostao bez nje... U gradu je vidjam. cesto. Kada sam isao u disko plesali smo zajedno, smijali se, pili razno... Rekao sam kada sam se malo otrijeznio i dosao kuci; " ehh to bi mogla biti moja cura "... Isao sam setao sam slucajno ulicom i ugledao nju.. Rekao sam ,, hej stani mozemo li popricati?" . Ona je odgovorila; ,, da, mozemo". Setali smo i stali, i pricali smo pet minuta.. Rekao sam joj da je lijepa cura, ona se nasmijala i rekla da sam i ja lijep.. Od tad smo isli svake subote u kafice, a radnim danom zajedno na kavu i tako..  Volim tu curu, i nadam se da ona mene.. Zajedno radimo za skolu. Jednog dana je ona mene pitala oce mi biti cura? Ja sam odgovorio, sa smijeskom moze prestraseno.. Od tada smo bili jos blizi.. Svaki dan se viđamo ljubimo i tako.

Jeddnom sam se nasao u brizi kada me profesorica digla ja nisam nista znao, ona mi je dovikivlala sve.. Od tada sam znao da je prava i zaljucio da je prava cura... Moj je karakter, ima 15 godina... Redovno iidemo u Zagreb u kina, Cinestar... Volimo gledati filmove, kkomedije, viceve i to tako. Uvijek jedemo kokice. Kada se ona snasla u nevolji trebala joj je pomoc, naime pala je na betonu s bicikla... Ja sam ju podigao i pomogao je, ona mi je rekla i odgovorila hvala ti, najbolji si.. Ja sam se nasmijeskao i rekao nema problema.  I nastavili smo. Onda sam shvatio staoaa je ljubav. Od tog dana mi se volimo i borimo jedan za drugo. Uvijek se pazimo, da ne zaboravimo sto na sebe, jer mi se volimo, i to je nasa ljubav.. Ljubav je za mene je sve na svijetu je..

Nema komentara:

Objavi komentar