srijeda, 5. veljače 2014.

Tragično spašavanje

Ovo je jedna prica o mojim prijateljima veoma bliskim.Sjecam se dobro tog dana urezan mi je dobro u sjecanje. Bilo je to 2004 godine , ljetniraspust. Svi smo bili sretni zbog zavrsetka skole pa cak i Jasmin koji je napustio skolu i krenuo onim drugim, losijim putem. Roditelji su mu bili rastavljeni i niko nije pazio na njega . Roditelji su nam branili da se druzimo s njim jer je bio narkoman, medutim ja sam uvijek smatrao Jasmin kao dobru osobu i osobu koja je spremna zrtvovati svoj zivot za drugog , a tako je i bilo.. Tog dana niko nije ni pomisljao sta bi se moglo desiti. Dok smo igrali nogometa na obliznjem igralistu dosao je Jasmin sa jaranima i trazio da i oni igraju sa nama . Medutim tu je bio otac jednog djecaka koji se zvao Nedim i odmah je poceo da galami na Alema kako on nema tu sta traziti , kako smo mi fina djeca i ne treba nam neko kao sto je on . Tada sam prvi put vidio Alema tuznog. Otisli su , a mi smo nastavili sa igrom. Sa obzirom da je teren bio odmah pored rijeke mnogo puta nam je lopta otisla pa smo morali ici po nju . Nakon pola sata igre lopta je otisla preko ograde pravo u rijeku . Pravilo je bilo da po lopte ode onaj ko ju je i nabio , a to je bi Nedim. Njegov otac koji je bio tu govorio mu je da ce on otici po loptu , ali on je to odbio. Ali tada se dogodilo nesto sto niko nije ocekivao. Rijeka je bila poprilicno duboka nikad veci talasi nisu bili , a Nedim je bio los plivac tako da je odmah poceo da tone. U tom trenutku naisao je Alem i bez imalo razmisljanja skocio u rijeku da spasi Nedima. Uspio ga je spasiti , ali nazalost ne i sebe. Talas ga je puko i on je nestao u dubini rijeke. Svi smo bili sokirani , nismo mogli da vjerujemo sta se desilo. 3 dana poslije pronasli su ga ali nazalost nije bio ziv. Od tog dana nista vise nije bilo isto. Mnogi su ga smatrali narkomanom i olosem , ali Alem je mnogima dokazao kakva je ustvari bio osoba. 

Nema komentara:

Objavi komentar