petak, 21. veljače 2014.

Motorijada

Nakon više godina planiranja,dogovaranja,otkazivanja na kraju smo se moji drugovi i ja ipak uspjeli dogovoriti da ove godine i mi sudjelujemo u motorijadi. Inace svake godine smo imali zelju sudjelovati,al uvijek bi nas neke druge obveze sprijecavale. Bio je to ljetni period i 13. moto susret u mom kraju. Svi moji prijatelji,ljubitelji motora,a prije svega dobre zabave ovoga ce vikenda biti zajedno. Utrkivali smo se i vozili po raznim poligonima. Razgledali smo ostale motore i raspravljali ciji je motor najljepsi i najbrzi. Tu sam kod jednog lika ugledao motor koji sam oduvijek zelio imati. Prisao sam mu i rekao to,a on me je ugodno iznenadio kada mi je dao kljuceve od tog svog motora i rekao da se slobodno provozam. I dan danas se jako dobro sjecam tog lika i njegovog motora. Nakon nekog vremena nam je bilo vec dosta voznje pa smo svratili na pice. A onda smo saznali da ce tu za koji sat biti svirka uzivo. Ostali smo do rani jutarnji sati i ludo se proveli. Naime,nakon sto smo tek zavrsili srednju skolu imali smo samo par mjeseci prije nego sto svaki ode svojim putem pa smo se trudili sto vise svi biti zajedno. Tako smo uzivali i zabavljali se pa nismo ni primjetili da je vikendu skoro dosao kraj. Vrijeme prolazi i shvatam kako pravi prijatelji mnogo vrijede i kilometri su tu samo beznacajne brojke. Nadam se da cemo imati jos mnogo ovakvi dogadaja i kako ovo nije kraj nego novi pocetak jednog savrsenog prijateljstva. To je bio samo jedan od mnogih provoda tog nezaboravnog ljeta.

Nema komentara:

Objavi komentar