nedjelja, 9. veljače 2014.

Zauvijek susjedi

Bilo je to jedno jutro, kad sam se doselio u jedno mjesto. Bilo je to rano ujutro, negdje oko pet - šest sati. Dovezao namještaj i sve što je potrebno. Kad sam se smjestio počeli su dolaziti neki susjedi najbliži da me upoznaju sa mjestom i tako to. Skupilo se pa bome šestero njih, i morao sam ih častiti. Jao, zadržali su se oni par sati, ali dobro, nema veze. Bio je tu jedan mlađi čovijek, imao je dvadeset i pet godina koji se samnom zbližio ( prijateljski naravno ), on je bio jedan od boljih ljudi u tom kraju. Svima je pomagao i riješavao probleme, pomogao mi je drugi dan krečiti kuću i pospremati i bio sam mu puno zahvalan. Svaki drugi dan me obilazio da vidi kako sam se smjetio i dali mi što treba pokazati i tako dalje. Baš mi se bio svidio kao osoba, krenuli smo zajedno na pića, gledati utakmice u grad i družiti se više nego do par dana. Nekima je bilo čudno kako smo ja i on "nonstop" skupa hahah, ali shvatili su da smo samo prijatelji koji vole zabavu i poštuju prijateljstvo u smislu pomaganja i tako dalje. Bilo je i drugih ljubaznih susjeda ali niti jedan kao on. I tako, prošlo je par mjeseci od kad sam se doselio, trebalo je riješavati neke papire za kuću i on je preko veze jako jako brzo sredio to i dao sam mu novce malo u znak zahvalnosti, iako on to nije htio prihvatiti ja sam izinstirao. On ima kuću, auto i motor, stalno mi je posuđivao motor kad je bilo toplo vrijeme i brže se prođe kroz gužvu u mjestu i gradu, tako sam ja tankao i zahvaljivao mu se opet. Nakon par godina, morao se odseliti moj najbolji susjed, bilo mi ga je jako žao ali ćemo ostati u kontaktu na društvenim mrežama na internetu. Uvijek će ostati zauvijek susjed.

Nema komentara:

Objavi komentar