ponedjeljak, 17. veljače 2014.

Pucnjava mafija

Bio je to jedan od obicnih dana, ustao sam ujutro rano da bih se spremio za posao mehanicara, popio sam jutarnju kafu, procitao novine, spremio se i krenuo na posao. Radio sam u firmi kod svog caleta, naime cale mi je bio poznati mehanicar koji je posteno obavljao svoj posao. Jednom mu je u garazu gdje je popravljao vozila dosao nekakav cudan lik, kinez, zahtjevao je od caleta da sacuva auto i svu robu u njemu i da nista ne dira a da bi mu ovaj posteno platio, cale je htjeo to da odbije ali posto smo bili u velikim dugovima jedva spajali kraj sa krajem morao je da pristane. Posle radnog vremena cale je zatvarao garazu i krenuo kuci, kuca je bila iznad garaze, ali odjednom se pojavljuje zeleno auto sa 4 lika sa otvorenim prozorima, oni su izvadili oruzje i poceli da pucaju po caletu, cale je uspjeo da pobjegne, auto je explodiralo i sve unistilo i kucu i sve. Cale nije znao sta ce od problema, kako vratiti kucu sada? Gdje cemo da zivimo, mnogo toga mu je bilo na umu. Ali sutra dolazi taj kinez sto je bio dan ranije i pita caleta sta se desilo, cale mu isprica sve , kinez mu je donjeo aktovku punu novca kako bi mu se oduzio za sve sto se desilo, cale je prihvatio aktovku. Taj kinez mu je ponudio da radi za njih, otac je prihvatio.

Znate kako se kaze ' dobro se dobrim vraca ' ali da li je moj cale dobro odlucio to ce zivot da pokaze. 

Nema komentara:

Objavi komentar