ponedjeljak, 24. veljače 2014.

Izlet

Bio je to moj prvi izlet u Školi, još kada sam bio prvi razred. Cijena izleta bila je oko 250kn.  Svi smo to platili sve fino, eh sada ujutro je bio polazak u sedam. Svi smo došli i čekali autobus. Kada je autobus došao sjeli smo u njega i naravno putovali i uživali. Tad smo bili još mali i igrali se derali se bilo je izuzetaka djece koji su povračali i oni su sjeli u prve redove, a mi bolji u zadnje. Imali smo nekakvu loptu i gađali se po autobusu ni učiteljice nas nisu mogle smirit. Kada smo stigli do odredišta ( Zološki vrt ) izašli smo svi, i uzeli svoje stvari i krenuli u obilazak. Bile su tu svakakve životinje mi smo se svi čudili. Kada smo to sve obišli, otišli smo nešto jesti. Otišli smo u McDonald i tamo smo jeli hamburgere. Svi smo isto jeli, bilo nam je zakon. Kada smo se vraćali kući isto je u autobusu bilo nereda, svađa dobacivanja i sve to. Tad smo bili još luđi i puni snage i tako smo sve zaprljali u autobusu,al to oni nisu skužili. I tako na pola puta je jedan lik rekao da se dobacujemo papirom i selotepom i tako smo napravili lopticu, a bilo je to ljeto vruće i prozor je bio otvoren i loptica nam je izletila kroz prozor i tako smo već prošli puta. I tako smo stigli kući / doma i izašli i rukovali i svako svojim kućama i to je bilo to. Ovo mi je bio lijep dan u  životu !

Nema komentara:

Objavi komentar