četvrtak, 5. prosinca 2013.

Fotoaparat

Jednog dana sam setala po gradu sa prijateljicom te u izlogu jedne trgovine ugledala prelijepi fotoaparat. Odlucila sam uci i malo se raspitati. Prodavac mi je objasnio malo karakteristike tog aparata i rekao da je odlican i jako trazen model i da im je trenutno na akciji, pa je cijena samo 2000 kuna. Zahvalila sam mu se na pomoci i rekla da cu jos vidjeti, i da se nadam da ih nece sve prodati. Posto sam stedila vec duze vrijeme imala sam nesto novaca ali nisam bila sigurna koliko. Dosla sam doma i odma isla vidjeti koliko sam ustedjela. Izbrojila sam 1700 kuna. Odlucila sam smisliti nacin da brzo zaradim jos 300 kuna dok je jos fotoaparat na akciji. Pitala sam tatu dali mogu mu nekako pomoci p je rekao da pokosim dvoriste umjesto njega pa ce mi platiti 100 kuna. Odma sam uzela kosilicu i pokosila svu travu. To je vidjela i susjeda pa je ponudila da odma pokosim i njezino dvoriste i da ce mi platiti. Nakon obavljenog posla dali su mi novce, te sam bila zadovoljna sta sam uspjela zaraditi iako mi je falilo jos 100 kuna. Srecom pa je mama vidjela koliko se trudim i odlucila mi je ranije dati dzeparac. Sva sretna sam uzela ustedjevinu i zaradjene novce, te izbrojala tocno 2000 kuna. Sutradan ujutro sam ponosno otisla u trgovinu i nasrecu jos nisu prodali sve fotoaparate.Kupila sam sebi i jedva docekala da isprobam. Slikala sam gradom i isprobavala razne efekte i bila odusevljena kako su slike izgledale. Doma sam stavila slike na kopjuter da i moji ukucani vide sta sve moj novi fotoaparat moze. Svi si bili jako zadovoljni mojim umijecem ali i ponosni jer novce nisam potrosila na neku glupost vec kupila nesto s cim ce se svi moci sluziti i zabavljati.

Nema komentara:

Objavi komentar