ponedjeljak, 23. prosinca 2013.

Vozacki ispit

Bilo je to zimsko jutro.Resio sam da se upisem i da polazem vozacki ispit za auto.Pozvao sam svog frenda i zajedno smo otisli do Auto Skole,gde sam se ja upisao i kupio sam testove za polaganje vozackog ispita.Svakog dana sam ucio po 5-6 sati, i za kratko vreme sam presao 700 stranica sa pitanjima o saobracaju.Dosao je i taj dan dan kada sam izasao na polaganje.Radili smo testove 2 sata i kad sam predao, i kad su pregledali moj test video sam da sam pao samo za 2 poena.Bilo mi je jako tesko i jako krivo sto se to desilo , zato jer sam pao samo na jedno pitanje koje je vredelo 2 poena.Nadao sam se da cu poloziti iz prvog puta,ali sam se prevario i bio sam jako tuzan.Sledeci ispitni rok bio je je za mesec dana.Tada sam resio da se dobro spremim i da naucim sva moguca pitanja.Zajedno sam ucio sa svojim prijateljem koji mi je pokazivao neke fore u resavanju komplikovanih raskrsnica.Posle 2 nedelje ja sam znao skoro sva pitanja, i puno stvari su mi izgledale i bile mnogo mnogo jasnije.Dosao je i taj dan dan kada sam izasao po drugi put da polazem testove.Uradio sam sva pitanja za 20 minuta,i predao nakon par sati su me pozvali i rekli da sam prosao test za maksimalnih 90 poena.Bio sam jako srecan i odmah sam pozvao svoje prijatelje da ih castim picem u oblizenjem kaficu.Ali kada su mi rekli da sutra dan polazem i voznju nisam bio zadovoljan.Posto sam bio nesiguran sto se tice voznje kamiona nisam znao kako i sta da radim, i bio sam dosta nesiguran i uplasen.Otisao sam na poligon za polaganje voznje i odmah sam pao.Ponovo sam bio razocaran i bilo mi je tesko.Kad sam reko prijateljima da sam opet pao,svi su poceli da se smeju.A ja sam bio toliko ljut,besan i iznerviran da sam svom snagom udario jednog i izbio mu dva zuba.Tada sam izasao iz kafica i otisao pravo kuci.Par dana nisam imao nikakve volje da ucim ponovo sve iz pocetka,ali kroz razgovor sa svojim ocem,zakljucio sam da ne trebam da odustajem i da moram da se borim.Tada sam uzeo casove voznje i za par dana sam potpuno savladao voznju u gradu.Izasao sam ponovo na testove i voznju i prosao iz prvog puta.Bio sam jako srecan,kroz par dana sam dobio i posao Vozaca.I sada zajedno vozim i radim sa svojim najboljim prijateljem.

Nema komentara:

Objavi komentar