četvrtak, 19. prosinca 2013.

Udes od jarana

Bio je to petak, dobro se sjecam jer je skola zavrsila i vikend je poceo. Dosao sam ko svaki normalni petak kuci, ostavio stvari i izasao sam vani da igram fudbala. Poslje fudbala sam dosao kuci , istusirao se te se spremio da izadjem sa jaranima. Sastali smo se u 20:00h ispred jednog kafica u gradu, da proslavimo polozeni vozacki ispit od jarana Benje .Posto je za njega vozacki ispit jedna velka stvar organizovao je veliki party sa mnogo alkohola i tako to , te ja za polozenje vozackog ispita od roditelja dobio Golf 5.
Poceli smo da slavimo , na partyu je bilo pravo dobro, otisao sam na balkon da zapalim jednu i da uzmem svjezeg zraka. Vratio sam se na party i odjednom nije bilo Benje, zabrinuo sam se te sam pitao ostala dva jarana gdje je Benjo , te su odgovorili da ne znaju. Istrcao sam ispred kafica da pogledam jel stoji isad auto od Benje tu, kosto sam i ocekivao auta nije bilo te sam uzeo mobilni telefon , okrenuo sam Benjin broj, al se nije javio.
Odmah sam otisao nazad u kafic uzeo sam kljuceve od svog auta te sam krenuo do Benjine kuce da vidim jeli tu , nije ga bilo. Bio sam veoma zabrinut , vratio sam se na Party i rekao sam dvojci jarana da ga nema , da je odjednom nestao. Zabrinuli su se takoder, te smo krenuli da ga trazimo , kruzili smo sa autima po gradu al jednostavno ga nismo mogli naci.
Posto ga nismo mogli naci, grad je povelik odlucili smo da odemo spavat i da cekamo sutra da nam se javi. Zaspao sam te sam po mom misljenju 10 minuta spavao dok me nisu Benjini roditelji nazvali i poceli vristati na mene, sta si uradio sa Benjom , eno ga lezi u bolnici prevrnuo je se sa autom , rekao sam im da se smire i da dolazim..
Kada sam dosao roditelji su plakali ,al srecom po Benju i po nas nista mu nije bilo , samo par ogrebotina, te sam bio sretan sto se nista ozbiljnije nije desilo.

Nema komentara:

Objavi komentar