petak, 6. prosinca 2013.

Fudbal kao klinac

To je valjda svugda bilo, posle skole, brzo domaci se uradi pa odmah patike i na fudbal. Kada sam bio manji uvek smo isli na skolsko igraliste i tako zepali fudbal do negde oko 8 i onda kuci. Pravila smo imali, kada sada pogledam, mnogo smesna. Uvek je onaj koji ne zna da igra bio u golu. Ja sam uvek donosio loptu i uvek sam ja odredjivao ekipe, jer ako se ne sloze ja odoh pa nek igraju sa flasama. I tako po cele dane igramo, ja sam imao svoju ekipo sa kojom sam igrao vec dugo dugo i bili smo veoma uigrani, svako je znao gde treba da ide i odlicno smo igrali. I tako jednoga dana odlucimo mi promeniti mesto igranja. Gledamo mi gde mozemo da i kad padnemo da ne boli, pa smo se vozili biciklama da nadjemo neko travanato mesto. I tako nadjemo mi neku livadu, prelepa trava i ima drvo kod kojeg bi mogli praviti pauze. Razmisljamo mi, nije daleko mozemo biciklama brzo doci i resimo mi tu cemo se igrati fudbala. Ali imali smo samo jedan problem, ta livada nije bila kao za igranje, vec je pripadala jednom starom coveku koji je bio mnogo strog. Ali on je ziveo malo dalje od te livade pa nije ni dolazio toliko cesto. I tako igrali smo se dugo tu i bili smo veoma zadovoljni, cak smo jednom mi klinci organizovali kao neki turnir izmedju nas, cak smo zvali i decu iz drugih sela. Veoma nam se svidelo i imali smo ideju da je ogradimo nekako, mislim tu livadu, da nam lopta nebih isla vani. I tako dogovorimo se mi kad i gde da se nadjemo i svako je doneo po nesto za izgradju. I tako poceli smo raditi sa ogradnjom i radili smo punih dva dana. I bas kao najavljeno, bas u tom trenutku kad smo bili pri kraju dolazi taj covek da pogleda sta mu je sa livadom, a nas sest radimo. Kao da se u tom trenutnu osecao kao mlad covek, mozemo reci da potrcao do nas i poceo se drati na nas i pretio nam onim njegovim velikim statop koji je nosio kod sebe. Mi smo se mnogo uplasili, neki su pobegli a neki ostali da pricaju sa njim. Ja sam naravno pobegao, jer ne zelim ulaziti u tu svadju. Nakon toga smo se dogovorili da nastavimo igru na skolskom igralistu i da neko vreme necemo menjati lokaciju. Nastavljali smo se tu zezati i igrati i uzivati u nasem detinjstvu.

Nema komentara:

Objavi komentar