subota, 21. prosinca 2013.

Muzicar


Oduvek sam mastao da postanem bogat i slavan.Jos od malena me je privlacila muzika.Voleo sam da pevam i sviram klavijature.Sa 5 godina otac me je odveo i upisao u muzicku skolu.Tamo sam sa svojim prijateljima ucio da pevam i sviram klavir.Po zavrsetku skole,odlucio sam da nastavim dalje skolovanje,ali i da se prebacim da sviram klavijature.Za 18ti rodjendan otac mi je kupio solidnu klavijaturu marke Korg PA50.Bio sam jako srecan,i jedva sam cekao drugarima da pokazem sta znam.Na jednom rodjendanu naterali su me da odsviram pesmu od Sinana - Ej otkad sam se rodio,kad sam to odsvirao,svi su poceli da se veseli i svi su mi govorili kako dobro sviram i pevam i da ce jednog dana nesto biti od mene.Ja sam nastavio da vezbam i vezbam i kroz par meseci,puno sam napredovao.Sa jos nekim svojim prijateljima,odlucio sam da napravim bend,koji bi svirao i pevao po svadbama i veseljima.Jednog dana dok smo sedeli i dosadjivali se kod nas kuci je dosao jedan covek ,koji je ponudio dobru svotu novca da sviramo kod njega na svadbi, i rekao nam je da ce pevati Saban Saulic.Bio sam jako srecan,sto cu svirati pred jednom legendom kakav je Saban.Dosao je i taj dan,spakovali smo se i krenuli,kad smo dosli kod tog coveka,on nas je lepo ugostio i upoznao nas je sa ostalim muzicarima.Mi smo tu malo vezbali i onda su gosti poceli da dolaze i mi smo zajedno svirali i pevali.Na kraju dana,kada je sve bilo gotovo,Saban nam se zahvalio i rekao kako smo dobri i da ce jednog dana biti nesto od nas,samo je poterbno jos dosta dosta vezbe.Nama je to jako puno znacilo i odlucili smo da cemo se dok god mozemo baviti ovim poslom.

Nema komentara:

Objavi komentar