utorak, 3. prosinca 2013.

Sverc

Bilo je leto.Sa svojim najboljim drugom,kao i obicno sedeo sam u basti kafica koji se nalazio odmah ispod nase zgrade.Pricali smo medjusobno o nekim dosadnim temama, i pomalo gledali kako cure prolaze.Odjednom dok smo sedeli i ispijali kafu , prisao nam je jedan covek i upitao nas sta cemo da popijemo.Mi smo narucili po viski i on je pitao dali moze da sedne do nas mi smo rekli da moze.Kada je seo poceo je da nam prica o tome kako zaraditi novac, i na kraju razgovora upitao nas je dali bismo mi zeleli da radimo za njega.Mi smo se pogledali i odmah smo bez razmisljanja pristali.Posao je bio da istovarujemo nekakvu robu iz voza,koja bi stizale jednom nedeljno, a plata po poslu bila bi 1000 eura.Mi smo bili jako srecni i odmah smo pristali.Upitali smo ga kad krecemo da radimo , on nam je na to odgovorio da krecemo od veceras, i da budemo na skladistu tacno u 11 uvece.Nama je bilo veoma cudno to sto posao radimo kasno u noc, i kada ga je moj drug upitao koja je roba u pitanju, nepoznati covek je odgovorio da gleda svoj posao.Kao sto smo se dogovorili sa covekom ja i drug smo bili tacno u 11 na starom skladustu, i kada je voz stigao,poceli smo da istovaramo kutije.Kada smo istovarali skoro sve , meni je slucajno ispala jedna kutija, i kada je pala pogledali smo i videli da se unutra nalaze svercovane cigarete i viski.Tada smo rekli hajde da zavrsimo ovaj posao i da sto pre uzmemo lovu i bezimo.Samo sto smo istovarali poslednju kutiju , zacula se pucnjava , uplasili smo se i nismo znali gde da bezimo,ja sam rekao drugu da podje zamnom , bezali smo preko nekih poljana, i taman kad smo bili blizu grada,presrela nas je policijska patrola i uhapsili su nas.Bio sam jako zabrinut jer nisam znao sta cu i kako cu nazvati svoje roditelje i reci im da me je policija uhapsila,otac bi me razbio od batina.Policajci su nam rekli da sacekamo u hodniku , i nakon par minuta nas je pozvao komandir policijske stanice,mi smo usli, ponudio nas je cigaretama i narucio da nam donesu po sok.Kada smo popili sok pitao nas je sta smo mi zapravo tamo trazili i ko su ti ljudi sa kojima smo radili.Moj drug je odmah poceo da prica,na sta sam ga ja zgazio po nozi, i time mu dao do znanja sta ce se desiti sa nama ako pocnemo da pevamo.Drug je samo rekao da smo videli neke ljude kako istovaraju kutije iz vagona.Policajci su nam rekli da ce nas ovaj put pustiti i nece javiti nasim roditeljima , ali ako nas jos jednom uhvate u nekom slicnom posu nece biti dobro.Mi smo se zahvalili i obecali da necemo vise nikad raditi ilegalne poslove.

Nema komentara:

Objavi komentar