subota, 14. prosinca 2013.

Luda voznja

Jedan od mojih boljih drugova bio je Amer. Zivio je blizu mene , i svaki dan smo se druzili. On je imao auto , golfa 2 , i kada nije bio sa mnom vozao bi se . On je to auto "napucao" toliko da mnogi ne mogu da vjeruju da je to golf 2. Najveci problem je bio taj sto je Amer bio ljubitelj brze voznje, i njegovi roditelji su strahovali da bi se jednom mogao slupati , ili udariti neko dijete sa obzirom da je u nasem naselju osnovna skola i djeca redovno kao muhe bez glave pretrcavaju ulicu. Jednom se to zamalo desilo dok sam se vozao s njim . Isao je skoro 100 km/h i izletilo je dijete na ulicu . Ali srecom uspio ga je nekako zaobici . Ali prije mjesec dana to se opet desilo , ali ovaj put sa vecim posljedicama . Amera sam sreo u tramvaju dok sam se vracao iz skole . Pricao mi je kako ce citav dan provesti sa svojim autom , i da planira i neku ulicnu utrku. Ja sam ga upozorio i podsjetio da ono sto se desilo , ali on mi je samo odmahnuo rukom i rekao kako je on profesionalac i da mu se to vise nikada nece desiti. Sa obzirom da je to bio petak , posljednji dan skole u sedmici , izasao sam vani sa haverima na igraliste da malo odigramo nogometa. Sve je bilo kao i obicno dok nismo culi skripu guma i glasno jaukanje. Odmah sam znao da je Amer napravio saobracajku . Dotrcali smo do mjesta nesrece i vidjeli grozan prizor. Zena je lezala u lokvi krvi , a Amerovo auto je bilo skroz slupano. Amera je policija privela , a zena je imala nekoliko preloma. Najveci problem za Amera je bio taj sto on nije imao vozacku . Bio je mjesec dana u pritvoru i nako toga su ga pustili . Njegovo auto je njegov otac prodao na otpadu , a Amer je nakon toga kupio motor . Rekao je da sa motorom moze samo sebi nastetiti , i ce od sada biti pazljiviji ..

Nema komentara:

Objavi komentar