utorak, 10. prosinca 2013.

Tuning


Bila je to jedna lijepa i sunčana Subota kada se na Grobniku, blizu grada Rijeke organizirao tuning automobila. Vjerovatno znate što je to tuning, ko nezna to je uređivanje automobila iz vana, znači felge i ostala oprema. Bila je to subota ujutro kad je dvadesetak natjecatelja "nabrijao" tj. tunirao svoj automobil. Auti su bili preljepi kako su ih dobro uredili i "našminkali". Tog dana, održavalo se natjecanje za tri najbolja tunirana auta. Tri najbolja tunirana auta su bila predstavljena u cijeloh Hrvatskoj, obišli su pola svijeta. U aute je uloženo mnogo truda pa i novaca, što se tiče vozača, vozači su mladi, imaju od prilike tridesetak godina, plus/minus. Kao i svake godine, tako i ove organiziran je tuning, trajao je skoro 6 sati, bio je to dug dan. Prvo su se održale utrke s njima a zatim izložba auta na posebnim "foteljama" za automobile. Bilo je petstotinjak gostiju iz različitih djelova hrvatske i svijeta. Razgeldavali su aute i divili se, neki su se raspitivali za prodaju ali to nažalost nije bilo moguće. Nakon par dobrih sati rada s autom došlo je i vrijeme glasovanja gostiju za najbolji tuning. Pošto je gostiju bilo mnogo, bilo je otvoreno više biračkih jedinica, od prilike desetak. Nakon tri i pol sata glasovanja i brojanja glasova, stigli su rezultati brzo. Među tuniranim autima bio je i moj koji je bio treći na ljestvici što mi je bilo jako drago i bio sam sretan. Dobio sam nagradu, tj. srebrenu veliku medalju i moj auto je dobio nagradu "pun rezervar do kraja godine". Znači plaćati će mi gorivo do kraja godine. I bilo je već jako kasno, poslje ponoći kad smo se svi razišli. Bio je to jako lijep provod.

Nema komentara:

Objavi komentar