ponedjeljak, 2. prosinca 2013.

Skok na glavu

Bilo je to jednog dana kada smo ja i moj najbolji prijatelj bili na moru u Budvi. Ujutro kad smo se probudili spremili smo se i krenuli doruckovati , poslije smo se i pripremali se za kupanje. Kada smo krenuli na more bilo je upozorenja od roditelja da ne pravimo gluposti , a jedno od njih je da skacemo na glavu.Roditelji su nam nabrajali da ne skacemo na glavu jer mozemo skociti na stijenu. Mi to nismo ozbiljno shvacali i smijali smo se tomu. Spremili smo se i krenuli na plazu. Dosli smo na plazu i raspremili stvari.Bilo je tu mnogo dobrih zgodnih cura, ikako ono ide otisli smo se pokazatai odnoso sta znamo. Isli smo skociti u more prvi put na noge. Kupali smo se onda. Nakon nekog vremena dogovorili smo se da idemo malo otplivati. Otisli smo daleko jedno 500 metara od nasih roditelja. Dosli smo do stijena nekih sa kojih se moze skakati. Izasli smo iz vode i trazili smo mjesto sa kojeg bi mogli skociti. Nasli smo mjesto i popeli se na stijenu koja je bila visoka skoro pa 10 metara. Skroz smo zaboravili sta su nam nasi roditelji pricali prije nego sto smo krenuli na more. I sad dogovorili smo se da cemo skociti na noge. Uhvatili smo zalet i krenuli skociti ja sam skocio dobro ali moj prijatelj kada se podignuo iz vode cuo sam vrisak drzao se za ruku. Pogledao sam mu ruku i vidio krv i kako je ruka rasjecena. Brzo sam ga izvadio iz vode i otisli smo do roditelja i rekli sta se dogodilo. Moj prijatelj je otisao na hitnu da mu zašiju ranu. Meni je cijelo vrijeme bilo krivo sto nisam poslusao roditelje vec se njima ismijavao te njihovim pricama.I tako lose se dogodilo , necemu sto su nas roditelji opinjali a mi smo se samo oglusivali na to i ismijavali cijelo vrijeme..

Nema komentara:

Objavi komentar