nedjelja, 13. listopada 2013.

Derbi iz snova

Bila je subota a mi smo sa nestrpljenjem cekali nedelju i veliki derbi protiv malog selje.Bila je to utakmica za titiulu a mi smo znali da pobijedom otvaramo jos vecu nadu za titulu.I tako moji jarani i ja cijelu smo subotu proveli u navijanju i zezanju a pogotovo suparnickih navijaca koje smo provocirali do beskraja.I tako dodje nedelja jos sedam sati ostalo je do utakmice , jos veca je euforija vladala sati su sporo prolazili ali mi smo to znali iskoristiti.I tako doslo je tri sata pred utakmicu moji drugovi i ja spremili smo se i krenuli na okupljanje Horde Zla.Kada smo dosli na mjesto gdje smo se trebali okupljati bilo je hiljade navijaca koji su bili zagrijani za navijanje kao i mi.I tako krenuli smo prema nasem najvecem stadionu i jedinom domu.Pjesma se orila cijelim putem.I napokon kada smo dosli pred sjevernu tribinu morali smo cekati jedno pola sata da bi usli.I dosao je taj trenutak kada smo svi usli na tribinu i stali i svi u glas pjevali.Sa druge strane bila je skupina kospicara.I napokon su igraci izasli na teren jos vece navijanje sa nase tribine je krenulo osjecao sam kako se cijelo Sarajevo trese od nase pjesme,bilo je fantasticno.Nasa koreografija je bila spremna podigni smo je a sudac je oznacio pocetak utakmice nasa pjesam bila je jaca nego ikada pokazali smo sirom europe kako se navija i bodri za vjerni klub.Nase Sarajevo krenulo je ofanzivno a mi smo to znali i nagradit jos vecim i glasnijim navijanjem.Prvo poluvrijeme zavrseno je nasom incijativom ali rezultat se nije mjenjao ostao je isti i nakon prvog zvizduka glavnog sudije.U drugo poluvrijeme nasi ljubimci su krenuli jos zesce a mali seljo je branio cijelo drugo poluvrijeme kao i njihovi navijaci koji nisu mogli vjerovati sta se dogadja bili su u soku.I onda je uslijedio jedan prekid sa nase strane jer smo mi pravili spicu na tribini cijeli stadion bio je pod dimom a nasa tribina je gorila i jos vece navijanje prije tog prekida bio je slobodni udarac za nasu ekipu.Nakon sto se dimna zavjesa razisla sa stadiona slobodni udarac se mogao izvest nas najbolji igrac do tada Said Husejinovic uzeo je loptu sutirao i pogodio precku lopta se odbila a u toj guzvi najbolje se snasao Samir Nuhanovic koji je zatresao mrezu protivnika a onda je slijedio spektakl sa nase tribine pocelo je ludilo svi igraci u bordo dresovima doletili su pred nasu tribinu da proslave go.I tako nasa ekipa je uspjela sacuvat prednost do karaja utakmice a onda je sudija odsvirao kraj a mi smo svi skocili na ogradu imao sam osjecaj kako cemo svi proletiti na atlesku stazu.Nasi ljubimci dosli su ispred tribine i pocelo je navijanje nasi igraci su se radovali kao i mi a seljo je plakao kao i obicno.I tako se jos jedan derbi okoncao nasom pobijedom i dokaz kako smo najjaci u drzavi a i sirom...

Nema komentara:

Objavi komentar