četvrtak, 24. listopada 2013.

: Prvi posao i pljacka

Sve je pocelo jednog toplog letnjeg jutra,kad je u moje dvoriste usao tada meni nepoznati covek.Rekao mi je da je kupio obliznju benzu i da trazi vredne radnike koji ce raditi za njega posteno.Pitao je mog oca dali bi zeleo on da radi,ali na to on nije pristao.Zatim je upitao mene i ja sam rekao da pristan da radim za platu od 300 eura mesecno.Pomislio sam u sebi odlicno taman cu raditi 2-3 meseca i kupiti sebi novi komp.Dosao je Ponedaljak i moj prvi dan na poslu.Gazda mi je objasnio sve kako da tocim benzin i onda me je ostavio samog.Upocetku je bilo malo dosadno nije bilo toliko musterija prvi dan.Uvece sam otisao kuci i onako umoran odmah sam legao u krevet i zaspao.Sutra ujutru sam ustao i ponovo otisao na posao.Skuvam sam sebi kafu i taman sto sam popio,pocele su da dolaze musterije i da traze benzin.Bilo mi je zanimljivo raditi taj posao.A naravno glavna stimulacija mi je bila plata.Prosla je prva nedelja i usao sam lepo u posao i fino sam radio cak me je i gazda pohvalio.Bio sam jako srecan,dani su prolazili i dosao je prvi mesec.Trazio sam platu od gazde , aa on mi je govorio samo sa '' bice bice '' I tako dani su ponovo prolazili i ja sam radio,platu naravno nisam dobijao.Jedne veceri gazda me je pozvao da dodjem u lokal i rekao mi je da cu dobiti platu.Odmah sam se spremio i otisao tamo.Kao i sto mi je rekao gazda odmah mi je dao 300 eura + jos 50 eura kao nagradu sto sam ga cekao.Bio sam jako zahvalan na tome i on mi je rekao da mogu da idem.I rekao mi je da cu dobiti novog kolegu i da cu raditi od sada svako drugo vece.To mi se bas i nije svidjalo jer ipak posao je rizican i nocu ne volim da radim.I tako jedno vece sam radio posla nije bilo tako puno,samo poneki kamion staje da naspe naftu i nastavlja put.Sedeo sam i gledao u TV i ispijao kafu.Tako mi se prispavalo da nisam mogao da izdrzim zaspao sam na radnom mestu.Ujutru me je probudio gazda sa policijom i rekao mi je da je pokraden zbog mene i poceo je da vice.Policija me je ispitavala i davao sam izjavu rekao sam da sam zaspao na radnom mestu i da sam gazdi lepo rekao da ne mogu da radim uvece,ali da me on nije slusao.Policija je otkrila takodje i da nisam bio prijavljen i da sam radio na crno.I onda su odlucili da kazne gazdu sa time da benzinska ne radi dve nedelje.On je bio toliko besan da me je istog trena otpustio.Pomalo mi je bilo zao svega sto se desilo i osecao sam se krivim sto sam zaspao na radnom mestu, tada sam reko sebi da mi se to vise nikad nece ponoviti i da cu svoj posao raditi u buducnosti najbolje moguce.

Nema komentara:

Objavi komentar