četvrtak, 10. listopada 2013.

Historijski dan

Danas je četvrtak. Ostalo je još samo 24 h sata do početka utakmice. Naime, riječ je o historijskoj utakmici između Bosne I Hercegovine I Lihtenštajna. Euforiju pred ovu utakmicu je već kulminirala. Isto tako je I u ostalim gradovima u cijeloj našoj zemlji. Donosim vam priču o našim pripremama. Naime, o čemu je riječ ? Organizovali smo, po drugi put naše zajedničko gledanje. Platno je spremno, piće, također. Jedino što čekamo je sudijski zvižduk. Na ovim pripremama se dugo radilo, nismo željeli da napravimo ni jedan propust. Posebno mi je drago što se odazvao I neki broj stariji ljudi koji su izrazili želju za ovim našim projektom. Sve ovo, bilo je nemoguće organizovati bez pomoći nekih dobrih ljudi. Tražili smo nešto novaca, a sabrali smo I više nego što smo mislili. Spremili smo I neki manji vatromet, da bi slavlje bilo upotpunjeno. Ljudi su me pitali, zašto na to gubim vrijeme, zašto ne radim nešto korisnije. U ovom trenutku za mene nije ništa bitnije do utakmica naših “zmajeva”. Kući odem samo navečer, prespavam I vratim se, da bih pomogao koliko god je moguće. Najveći problem bio je osigurati tako veliki prostor. Morali je biti natkriveno jer vrijeme I nije baš stabilno, pa nismo ništa prepustili slučaju. Ipak, uz pomoć dobrih ljudi I prostor je osiguran. Ljudi me pitaju šta ako rezultat bude neočekivan, pa sav tvoj trud padne u vodu. O tome mi se ne da ni razmišljati. Da ne vjerujem u njih, ne bih ništa ni pravio, ništa ni očekivao, jednostavno bio bih hladan. Naši momci me nikada nisu iznevjerili, nadam se da to neće biti slučaj ni ovog petka. Kako bilo, euforija je tu, čeka se početak utakmice. Nama ostaje da navijamo, da se veselimo, jer kako kažu, jednom se živi. Dosta je ovoj zemlji bilo patnje, vrijeme je da se nešto promijeni.

Nema komentara:

Objavi komentar