ponedjeljak, 14. listopada 2013.

Kupovina auta

Bio je lep i suncan dan. Sa svojim prijateljima sam vec duze vreme radio , i zajedno smo skuplja pare i dogovarali se da kupimo neko auto.Bilo kakvo samo da imamo da se vozimo kad dodje leto.Radilo smo svakakve fizice poslove.Slagali smo drva,pomagali raznim ljudima u sredjivanju dvorista itd.Uradili smo dosta poslova i skupili oko 150 eura.Ali jedno vreme ljudi nisu trebali pomoc i niko nam se nije javljao.Pomalo smo bili i tuzni zbog toga sto su radovi stali i najverovatnije necemo moci da kupimo auto do kraja zime. Sedeli smo tako jednog popodneva i dosadjivali se,pricali i mastali o tome da kupimo neko staro auto,pa da ga kasnije sredimo i dovedemo u najbolje moguce stanje.Odjednom je u prodavnici u kojoj smo sedeli usao jedan covek. I zamolio nas je da mu pomognemo da odnese neke stvari kuci.Mi smo ga poslusali i kada smo usli kod njega u dvoriste,prvo sto sam zapazio bio je stariji auto BMW Kocka.Upitao sam ga dali je dobar ovaj auto.On mi je odgovario da ne radi.Ja sam ga tada pitao dali bi ga prodao.A on me je upitao dali bi ga ja kupio i koliko para dajem ? Ja sam mu odgovorio da imam samo sto sedamdeset eura. A on mi je rekao onda da idem kuci i da donesem pare.Bio sam jako srecan sto cu kupiti to auto.Otisao sam kuci i doneo pare tom coveku, a on mi je odgovorio da ce mi pomoci da ga oteram kod svoje kuce.Tako je i uradio i uvece kad smo ga doterali i istovarili.Odmah sam pozvao svoje drugove i zajedno smo poceli da ga rasturamo i zamenjujemo sve delove za nove.Prvo smo radili limariju zbog nedostatka novca inace radovi su isli jako sporo pa sam cesto puta pomisljao da prekinem to,ali uvek bi se vracao jer sam imao jaku zelju da taj auto pokrenem i da on ponovo radi kao nekad.Kako je vreme prolazilo tako sam i ja sve pare koje sam zaradjivao ulagao u auto.I posle nekih 5-6 meseci.Sredio sam BMW Kocku kao da je upravo izasao iz fabrike.Bio sam presrecan i pozvao sam svoje prijatelje da ga probamo zajedno.Celi dan smo se svi zajedno vozili i uzivali. I onda uvece kad sam dosao kuci oprao sam ga , ispolirao i parkirao ga u garazu.Uvece kad legnem da spavam uvek razmisljam o tome kako sam nesto staro sto je bilo za otpad pretvorio u pravu masinu.I drago mi je zbog toga..

Nema komentara:

Objavi komentar