petak, 4. listopada 2013.

Igra na srecu


01.06.2013 - Datum kada je moja generacija zavrsila jedan deo zivota ,koji ce nam svima nama ostati u sto boljem secanju.Taj datum je bio kraj skolske godine i zavrsetak moje srednje skole.Zadnji dani naseg skolovanja,prolazili su jako brzo.Sa jedne strane smo bili tuzni zato sto se rastajemo , aa sa druge strane smo bili jako srecni zato sto zavrsavamo skolu i sto ce svako uci u neki novi zivot i naci dobar posao , porodicu itd. Poslednjih skolskih dana ja i mojih par drugova gotovo da nismo ni dolazili u skolu. Svakog dana bi se spremili kao da cemo otici u skolu,ali mi smo zapravo obilazili kafice i kladionice. Za to je preko nekih cinkarosa iz odeljenja saznao moj razrednik i odmah je obavestio moje roditelje i roditelje moji najboljih drugova. Kada sam dosao kuci,otac je poceo da mi vice, i govori kako ce me prebiti zbog toga sto pred kraj godine kako on to kaze zelim da izgubim razred.Ja sam mu rekao da je sad kraj skolske godine i da su sve ocene zakljucene i da mozemo da radimo sta hocemo. Na to me je on osamario. Ja sam samo rekao '' dobro '' i izasao sam napolje.Pozvao sam svog najboljeg druga Marka i zajedno smo otisli do obliznje kladionice.Kod sebe sam imao nesto malo dzeparca oko 20-tak eura. I onako sav besan rekao sam drugu da cu sve ove pare uloziti na kladionicu pa sta bude neka bude.Celo vece smo ja i on sastavljali parove i razmisljali o tome na koga da se kladimo.Narucili smo par piva i onako gladni to nas je brzo uhvatilo i ja sam otiso kasno kuci,ne misleci na ticket.Sutra dan kad sam ustao,spremio sam se i resio da odem do skole.Bilo mi je jako dosadno,ali sam nekako izdrzao taj dan u skoli.Kad sam stigao uvece kuci,seo sam na krevet,i onako pregledavao sta ima na TV-u i odjednom sam na programu video utakmicu Manchester City - Bayern. Brzo sam se setio na svoj ticket ,izvadio sam ga iz zadnjeg dzepa,farmerica i otvorio.Gledao sam u ticket i palo mi je napamet da proverim rezultate na teletextu. Otvorio sam teletext i pogledao da sam sve utakmice prosao ostala je samo jos utakmica Manchester City - Bayern Munchen,koja se upravo emituje na TVu.Ostalo je jos par minuta do kraja a Bayern je vec tada vodio 1:3.Naravno ja sam znao sta da igram i kladio sam se na Bayern.Bio sam presrecan kada sam video da sam dobio 120 eura na ticketu. Odmah sam pozvao svog prijatelja,spremili smo se i sutra dan zajedno otisli da podignemo novac.Isplatili su nam pare i odmah smo kupili po paklicu Marllbora i otisli na kafu.Ovo je bio jedan lepsi dan u mom zivotu,bilo mi je jako drago sto sam dobio malo vece pare na kladionici.Iako ljudi govore da je kocka porok,ja to mislim,ali i dalje cu nastaviti da se kladim i pratim fudbalska desavanja..

Nema komentara:

Objavi komentar