subota, 12. listopada 2013.

Kriva odluka

Jednog dana u mom kraju, gdje se okupljamo ja i moja ekipa. Mi smo malo zajebani igrači jer volimo radit sranja po kvartu al malo kad se završi dobro. Jednog dana, sve je bilo dobro dok mojem frendu nij pala ''Pametna'' ideja na pamet. Dok mom glupom frendu nije palo na pamet da odemo do klade uplatit listić, al parama koje dobijemo od zlata koje će on uzet svojim starcima. Kod njega smo u sobi bili i čekali da on uzme to zlato, da odemo prodat i odigrat listić. Sve je on to uzeo, sve je to bilo super i krasno, on je uplatio listić, a lova je bila velika. Nadali smo se nekom dobitku, al opet teško, jer je dobitak bio 12,000,00kn. Uglavnom ti parovi su igrali sutra dan i zove on mene sutra dan navečer i dere se na telefon. I meni nije jasno šta je, kad kaže on dobili smo novce! Ja brzo obukao se i trk do njega da vidim jel laže il stvarno imamo novce. Kad ono, lik govori istinu! I nas dva sami, nadobudni dignut listić u kladionici kad kladionica naravno zatvorena. Krenemo doma, preko groblja kad odjednom izleti neki kurac, sa kapuljačom preko glave! Ja i on se prestrašili, a liku iz te jaknice koju je imao preko glave padne igla na pod. Ja i ovaj moj kreten ni više ni manje nego bježi gdje god te noge nose, da bi ovaj moj na kraju uletio u mali market koji se zatvarao i od straha pobacao sve unutra šta se nalazilo na policama. Vlasnik marketa je tad bio iza i čuo je lupanje i sve i odjednom sve staje. Nečuje se ni muha više! Prodavač se počeo derati „Izlazite, ne radite sranja! Uzmite šta vam treba!“. Tako je i bilo, ni više ni manje, uzeli smo parsto kuna iz kase i pobjegli! Ujutro je policija kucala na vrata, a stari sav ljut izvlači me iz kreveta i dovodi pred policajca! Taj dan, ma poželio bi da se nije desio, puno smo sranja radili, ko šta je pušenje trave, zajebavanja susjeda, al opljačkat neš ne namjerno! To je velika stvar! Od odlaska u kladionicu, dese se sranja!

Nema komentara:

Objavi komentar