utorak, 29. listopada 2013.

Lovac

dnog dana, nekoliko prijatelja i ja stigli smo u jednu vikendicu u jednom malom selu blizu Karlovca. Lovci smo na životinje par godina.
Lovili smo od divljih svinja do zečeva. Išli smo jedno jutro, bilo je to oko četri sata ujutro, skupili se kod moje kuće pošto je bliže
šumi i tu smo doručkovali, popili kavu, obukli se, spremili puške i krenuli u šumu. Šetali smo šumom jako dugo, skoro do pola šest dok nismo
začuli neko šuštanje lišća blizu nas. Prišuljali smo se te smo ugledali divlju svinju kako se valja po zemlji. Sakrili smo se i promatrali ju.
Zatim je prijatelj naciljao i pritisnuo okidač te ubio divlju svinju. To je naš posao i uspješno smo "smaknuli" još jednu svinju - Rekao je prijatelj.
I tako svinja je bila mrtva. Krenuli smo malo dalje zatim opet oko sedam sati i dvadeset minuta začuli tkz. "pjevanje" životinje, ali je meni taj "pjev"
bio jako poznat, sličilo mi je na glasanje srne. I da, prišli smo malo k srni zatim sam ju naciljao i ubio. Dobro, bilo bi dosta za danas, idemo još obići
šumu i "pokupit" ćemo ovo što smo ubili - Rekao je prijatelj. Krenuli smo dalje, bilo je to već osam sati i četrdeset minuta, vraćali smo se nazad po divljač.
Prijatelj je doašo po nas i divljač s malim đipom, "ukrcali" smo divljač u auto i mi se ukrcali i krenuli smo kući.
Došli smo kući, "iskrcali divljač" i mesarili. Podjelili smo meso međusobno, to je već bilo dvanaest sati. Spremili ručak te ručali i proslavili današnji lovački dan.
I tako mi provodimo vrijeme u našem kraju svaki drugi pa i treći dan. U "našim" šumama ima puno divljači. Tako se svaki dan skupimo i obilazimo naš kraj kao policajci haha.
Susjedi nas vole, pričaju mnogo o nama, razgovaramo sa njima i tako stvaramo odličan međususjedni odnos što tako i treba biti stalno.

Nema komentara:

Objavi komentar