petak, 15. studenoga 2013.

Bura

Bilo je to jutro kao i svako drugo. Budjenje uz vedro nebo, dorucak i kasnije se pocela lagano spremati jer sam morala ici do grada. Poceo je lagano puhati vjetar ali nisam se obazirala previse. Bila sam sretna jer cu nakon dugo vremena vidjeti staru prijateljicu i prisjetiti se dogodovstina iz nasega djetinjstva. Nasle smo se na glavnome trgu i odlucile ici malo po trgovackom centru, razgledavati trgovine i na kavu da se napricamo. Vjetar je sve jace puhao dok smo setale gradom ali sam bila sretna sta vidim staru prijateljicu pa nisam ni primjecivala sta se dogadja. Dok smo zavrsile s kavom odlucila sam ju otpratiti na vlak jer se morala vratiti kuci. Kada smo izasle iz trgovackog centra odjednom nas je zapuhao jaki nalet vjetra koji mi je skoro otrguno vrecicu iz ruke. Dok smo mi uzivale na kavi nisam ni primjetila da je bura ojacala i da su se svi sakrili u kuce na toplo. Jedva smo uspjele dosetati do kolodvora koliko je puhalo i tu sam odlucila sacekati vlak s njom u nadi da ce se bura primiriti. Ali bas suprotno, bura je svakom minutom puhala sve jace. Odlucila sam da cu se busom vratiti do stana jer je bura puhala sve jace i jace. Nakon sta sam dosla doma spustila sam sve roletne ali i dalje se culo kako bura zavija. Cijelu vecer vjetar nije popustao te se culo kako se prevrcu stvari po dvoristu, kako granje udara po prozorima. Nakon neprospavane noci trebalo se ustati ujutro za posao. Jos pospana sam izasla van i imala sam sta vidjeti. Bura je tokom noci razbacala stvari posvuda, kontenjeri su bili po cestama, drvece je popadalo i po cesti i na parkirana auta, sa kuca je odneslo crijepove, izgledalo je uzasno. Na putu do posla se na sve strane vidjela steta koju je bura napravila i nisam mogla a ne pomisliti kako smo nemocni pred prirodom. Cijeli dan je protekao brzo, svi su bili uzasnuti jer je kod svih kolega na poslu bilo stete koju je bura napravila preko noci, bilo to ostecena auta, steta na kuci ali najvaznije strah koji smo prozivjeli slusajuci cijelu noc buru kako zavija i zvukove kako unistava sve pred sobom. Sva sreca nakon nekoliko dana se sve vratilo u normalu, i svi se nadamo da se takvo nevrijeme nece uskoro ponoviti.

Nema komentara:

Objavi komentar