utorak, 26. studenoga 2013.

Incident s bivsom

To je bilo jedne zimske i jako hladne noći. Ustao sam rano i pripremio se za Dan, razmišljao sam šta ću da radim i da li ću sam biti ili sa kolegama otići. Poslije jutarnjog doručka i kahvice, nazvao sam svoje kolege, smotanog Damira i Amara šminkera. Pričali smo šta ćemo da radimo, onda smo se dogovorili da ćemo da idemo na skijanje na jedno brdu zvano „Ratiš“, no prvo bi trebali pripremiti sve. I tako ja i Damir odemo sve to fino spakovati, hranu da jedemo kao energija za skijanje i suha odjeća ukoliko se mnogo pokvlasimo, da se ne bi prehladili. A međuvremeno Amar šminker je otišao da nađe djevojke neke, da idu s nama na „Ratiš“, tražio je po gradu kao luđak i sreo je tri školske drugarice, s kojima smo bili jako dobri i naravno jedna od tih je bila moja bivša, ali Amar to naravno nije ni pratio, jer je samo htio da obavi svoj zadatak i da se idemo više skijati. Ja i moj kolega Damir smo bili sve spakovali i samo još čekali Amara da dođe sa Djevojkama da se imamo s još nećim zabaviti ako nam dosadi skijanje. Kroz jedno pola sata dolazi napokon Amar sa djevojkama i ja uvidim svoju bivšu kako ide zajedno sa ostalima. Bilo mi je jako neugodno jer se nismo baš pošteno rastavili, varao sam je sa drugaricom koja hvala bogu , nije bila. I tako mi krenemo svi zajedno na „Ratiš“ da se idemo skijati. Nakon nekoliko sati smo stigli na „Ratiš“ , ostavili svoje stvari u jednoj Vikendici koja je bila zajednička i svi iz našeg okoliša su je mogli koristiti. Onda smo počeli se skijati i sankati sa djevojkama oko osam sati i već se počelo smrkavati, te smo krenuli kući. Bilo je nama svima jako zima, te su se svi zagrlili da bi bilo vruće svima, naravno ja sam morao se sa bivšom jer nemam tolike sreće da dobijem drugu. Zagrlili smo se mi i idemo kući, međutim, nešto nas je navratilo da idemo polahko i tako kako mo stigli kući, ostali su otišli a ja i moja bivša zajedno otišli mojoj kući i prenoćiti.

Nema komentara:

Objavi komentar