srijeda, 13. studenoga 2013.

Posao u fudbalskom klubu

Bio je vikend i bio je lep i suncan dan.Kao i obicno ja sam se dosadjivao i tada sam odlucio da pozovem svog najboljeg druga.On je dosao i kasnije smo zajedno otisli do obliznjeg kafica.Tamo smo popili kafu i on mi je rekao kako ima posao za nas,pa ako bi ja hteo da radim zajedno sa njim.Ja sam na to pristao.Pitao sam ga koji je posao u pitanju , a on mi je odgovorio da cemo igrati u jednom fudbalskom klubu.Ja sam se na to nasmejao, i zapitao ko bi nas zvao da igramo fudbala u nekom fudbalskom klubu.Drug mi je odgovorio da je to novi klub u nasem gradu i da smo dobili preporuke od nekih ljudi.Kada smo otisli tamo,sve prostorije su bile nove i sredjene.Na samom ulazu sam ugledao veliku maketu novog stadiona koji je u izgradnji.Otisli smo na razgovor sa vlasnikom kluba i on nam je pokazao ugovore i dao nam dve koverte u kojima je bilo po 1000 eura.Mi smo to uzeli i odmah smo bez razmisljanja potpisali ugovore.Pozdravili smo se , popili pice i otisli.Sutra dan , rano ujutru otisli smo na trening.Bilo je zanimljivo i upoznali smo nove drugare i saigrace u timu.Dok smo trenirali odjednom je mog druga potkacio neki decko koji je tu trenirao. I rekao mu je da mu je on uzeo mesto u timu.Ja sam tad prisao i odgurnuo ga od mog druga, a on je reko kako nece na ovom da se zavrsi.Nastavili smo da treniramo i kasnije smo otisli kuci. Sutra dan se igrala utakmica sa obliznjim seoskim klubom.Igrali smo i ja i moj drug u startnoj postavi. Tada smo im obojica dali po gol. I utakmica je zavrsena sa 2:0 za nas.Kasnije smo otisli na kafu i prepricavali dogadjaje sa nase prve utakmice.Tada sam ugledao kako na vrata ulazi decko koji je izbacen '' zbog nas '' video sam kako je besan i da hoce da se bije i krenuo je na mog druga.Tada sam ustao i uhvatio ga za majicu rekao sam mu sta ima on protiv nas i ako hoce da se bije da resimo jednom taj problem.On je onda pitao dali moze da sedne ja sam mu rekao da sedi i pitao ga sta ce da popije.On je narucio pivo.Ispricao nam je kako je njegov otac bio vlasnik tog fudbalskog kluba i kako mu je sadasnji vlasnik na prevaru oduzeo i zbog toga se njegov otac razboleo i umro.I rekao nam je da on nece nikad otici iz tog kluba i da ce se boriti da ga povrati,ali mi smo mu zauzeli mesto i sada ce on biti izbacen.Mi smo se tada sazalili i rekli mu da cemo sutra dan otici i dati ostavke.Kao sto smo i obecali sutra dan smo otisli i vratili sve pare koje smo dobili i dali otkaz.Iako nam je bilo zao , znali smo da smo napravili jedno dobro delo.

Nema komentara:

Objavi komentar