četvrtak, 28. studenoga 2013.

Najbolji igrac

Sve je pocelo nekad davno,u mom kvartu. Bio sam mali,i kao svako dijete pikao loptu po kraju. Donosio vodu starijima,kupio loptu i ostalo. Tako samo polako srastao u igraca. Trenirirao sam u lokalnom klubu,ali je uskoro dosao AC Milan Camp. Prijavio sam se misleci da nemam sta izgubiti,a i ispostavilo se tako.
Prosao sam kroz sve mladje kategorije i onda par godina nakon...
Jednog dana sam uspeo osvariti svoj san i postati najbolji fudbaler na svetu. Cela sezona mi je isla dobro, davao sam puno lepih i dobrih golova, davao sam takodje i prelepe asistencije. Svi ti golovi i sve te asistencije su mi puno znacile, takodje i timu. U toj sezoni sam veoma dobro igrao, i veoma sam zadovoljan. Trener je takodje bio puno zadovoljan. U toj sezoni bili smo kvalifikovani za Ligu Sampiona. Bio sam puno uzbudjen, jer sigurno ta Liga Sampiona moze odluciti, hocu li biti najbolji igrac na svetu ili ne. Igrao sam za AC Milan. Ekipa je bila odlicna, igrali smo veoma dobro, slozno, timski i bez svanje. U zadnje dve sezone smo takodje odlicno igrali, bili smo najbolji na svetu. Trener je bio odusevljen nasom igrom, i na licu mu se videlo da je veoma srecan stime. Vec na prvoj utakmici protiv Ajaxa sam dao sve od sebe. Zabio sam tri gola i dao jednu asistenciju. Na toj utakmici stekao sam samopouzdanje i vise se nisam ni plasio za dalje utakmciu u Ligi Sampiona. Na svakoj utakmici sam blistao, svima je vec bilo jasno, da trenutno boljeg i nema. Grupnu vazu smo prosli kao iz sale. Bez remija i bez izgubljene utakmice. Za sada sam bio najbolji strelac i asistent u isto vreme, sto nije skoro nikome poslo za rukom. Zadovoljan sam bio, to jest prezadovoljan, jer je ta zlatna lopta na spanskom "Ballon D'or" na neki nacin vec moja. Ali znao sam da se do kraja Lige Sampiona moram truditi, da nebih izgubio tu titilu najboljeg strelca a i asistenta. Saigraci su se trudili da sto vise budem u centru paznje i da sto vise dobivam lopte, a i takodje i trener da sto vise i igram. U Ligi Sampiona smo isli veoma dobro, sve smo pobedjivali lako i bez puno napora. Polufinale je nekako bilo najteze. Sastali smo se sa FC Barcelonom. Posle nas najboljim timom sveta. Utakmica je bila veoma teska, ali smo ih nekako pobedili. Takodje i na toj utakmici sam blistao. Finale mogu vam reci i nije bilo bas tesko, pobedili smo rezultatom 3:0 i osvojili Ligu Sampiona. Posle nekog vremena, bio je odabir za "Ballon D'or". Ja i jos dva igraca su bili u tom "Triu" za zlatnu loptu. Kao sto je i bilo ocekivano, ja sam je osvojio. Bio sam vise nego previse srecan zbog toga, jer mi se ispunio san i postao sam najbolji igrac sveta. Sledeci cilj mi je ta du i ostanem, i ako Bog da, da i sledece godine osvojim tu zlatnu loptu i da takodje blistam u sezoni.

Nema komentara:

Objavi komentar