četvrtak, 21. studenoga 2013.

Rodjendan

Bio je to 10. Septembar 2006 godine. Imao sam 9 godina i obozavao sam rodjedane, najvise zbog igracaka i jos raznoraznih poklona. Svecice sam obozavao duvati, jer sam toliko verovao u to da ako zamislim tu neku zelju ona ce se ostvariti. Bilo je toplo i lepo vreme, bas onako za rodjendane. Taj dan sam proveo veoma lepo i zauvek ce mi ostati u secanju. Dosli su mi svi drugari i sve drugarice iz skole. Veoma smo se zabavljali igrackama koje sam posedevao, a takodje i igranjem fudbala, smurka i tih igrara. Kada smo trebali duvati svecice, svi smo se okupili oko jednoga stola. Moja mama je donela veliku tortu sa slikom Super Maria. Obozavao sam ga a i igrao sam Super Maria po ceo dan. Kada sam zamislio zelju dunuo sto sam jace mogao, da bih sve svece odjednom ugasio i uspeo sam. Posle toga seli smo jesti turtu a i razna druga jela, koja je moja mama spremila za nas. Tu smo bili veoma dugo i bas smo se najeli. Posle toga otisli smo se opet igrati i uzivali u tom danu. Na kraju toga dana dosla je i moja baka iz inostranstva i donela tonu poklona zbog kojih sam mnogo bio srecan. Kada su svi otisli, bio sam pomalo tuzan ali ipak srecan jer mi je rodjendan i bicu stariji. Dugo sam otvarao poklone koje sam dobio od svih njih i uzivao gledaci ih. Veoma sam bio srecan. Dobio sam razne poklone, kao na primer, auta, motore, vojnike, ratnike, odela i jos razne poklone. Odmah sam se poceo igrati sa time i izprobavao sva ta odela koja sam dobio. Svaki poklon mi se na neki nacin svideo ali bakin poklon najvise. Ona mi je kupila helikopter na daljinski upravljac. To sam veoma voleo i uvek sam zeleo imati takav poklon. Odmah sam ga raspakovao i poceo se igrai. Uvece smo ostali samo ja, tata, mama, sestra i baka. Gledali smo jedan lep film i uzivali. Posle tog dana, sve sam gledao na drugaciji nacin. Jer imao sam 10 godina, i osecao sam se nekako posebno. Sledeceg dana svi drugari su mi pricali kako je bilo odlicno na rodjendanu i da su se veoma zabavili i uzivali. Meni se to naravno dopalo i bio sam zadovoljan.

Nema komentara:

Objavi komentar