srijeda, 6. studenoga 2013.

Varanje na testu

Konačno se bližila kraj školskom godinu, pa tako i završni ispiti.. To je već postalo mukotrpno, ali to za nas nije bio problem, jer se ljeto već bližilo , taman vrijeme za zabavu, ali ono što nas je uzbunilo jest ispit iz matematike. Svi oni brojevi, računske operacije, potencije, algebarski izrazi, baš da te glava zaboli. Svi smo vježbali, skupa, i nikome baš nije islo najbolje, sve dok jedan naš kolega nije rekao da je od jedne žene nabavio rješenja za naš ispit. Rekao je kako će svima prosljediti u razredu, ali da onima kome ne ide matematike, da ne prepišu sva rješenja, jer bi tek onda postalo sumnjivo, i morali bi opet pisati test. Prvi sat započinje, pisanjem ispita iz matematike. Početni zadatci su kao i uvijek najlakši, ali ubrzo su sljedili i oni teži . Dozivanje , guranjem nogama, se već pocelo traziti pomoc od naseg kolege, koje je sva rjesenja imao. Profesorica i nije baš nešto obraćala pozoronost, i tako se svima prem razredima prosljedivalo. Meni je stvarno to trebalo, jer mi je matematika ovisila o pozitivnoj ocjeni, tako da mogu bolje proći. Ali nikako taj papirić nije dosao do mene, svi su ga koristili za sebe. Vec je nesto i profesorica pocela naslucivati, i to moju nestrpnju, i tako sam dobio prvu opomenu. Hvatala me trema, jer skoro nisam cijeli ispit rješio i tresao sam se. Nedostajalo je još otprilike 10ak minuta do kraja sata. Razmišljao sam u glavi, i odjednom su se samo pojavili sve zaredom formule, i poceo sam se raspisivati. Svi su zadatci bili riješeni, u tren zvona i predao sam ispit. Rezultati su bili više nego odlični! Cijeli razred je dobio kriva rješenja, pa tako su i dobili negativne ocjene, a ja sam prosao pozitivno. Možda je ipak bolje sjest, zagrijat stolicu i to naučiti kako treba!

Nema komentara:

Objavi komentar