ponedjeljak, 25. studenoga 2013.

Prijatelji zivotinja

U nasem gradu se svake subote organiziraju razna dogadjanja na glavnom trgu. Kako nisam imala nista u planu zvala sam prijateljicu da idemo malo prosetati i vidjeti sta su pripremili ovoga puta. Dolaskom na trg vidjeli smo razne satore, balone i znali smo da necemo pozaliti sta smo dosle. Na nase veselje docekalo nas je puno pasa i macaka. Naime lokalni azil je organizirao akciju udomljavanja tih zivotinja. Bilo je raznih pasmina pasa, velikih i malih, stenaca, macica. Skupljali su i donacije kako bi nastavili s daljnim radom, hranu, cijepljenje i steriliziranje tih napustenih zivotinja. Prodavali su i majce, salice i kape sa porukama o brizi za zivotinje, te sa raznim slikama pasa i zivotinja. Na nekim standovima se mogla i kupiti razna oprema za pse i macke, povodci, hrana, samponi, zdjelice, sve sta vam treba za brigu za vasega ljubimca. Skupilo se puno ljudi i i svi su bili odusevljeni, a pogotovo djeca. Dosli su i novinari kako bi pomogli promociji ove akcije. Kupila sam si majcu i donirala kako bi im barem malo pomogla, a i da imam uspomenu na ovaj dan. Bio je uzitak vidjeti nasmijanu djecu kako se igraju sa zaigranim pascicima, al i macke koje zadovoljno predu dok ih svi maze. Bilo je i onih koji su imali razna pitanja, a volonteri su strpljivo svakome objasnjavali da u zivotinje dresirane, cijepljene te da se mogu odma udomiti. Iako su djeca nagovarala roditelje da odma posvoje psa ili macku naravno nije tako jednostavno jer briga o zivotinjama zahtjeva puno volje, truda ali i vremena. Sutradan u novinama je izasao clanak o toj akciji, i saznala sam da je velik broj zivotinja uspjesno udomljen ali i da je skupljen velik broj donacija tako da ce azil koji pomaze zivotinjama i dalje nastaviti s radom. Drago mi je da je akcija uspjela i da sam i ja pridonijela barem malo.

Nema komentara:

Objavi komentar