ponedjeljak, 18. studenoga 2013.

Nezaboravan party

Desilo se to iznenada.Moji prijatelji iz osnovne zeljeli su da organizujemo jedan termin i tako se prisjetimo starih dana iz osnovne.Naravno vecina je prihvatila poziv bez pogovora,termin se trebao odrzat u subotu navecer.I tako dodje subota mi se sakupismo i umjesto termina odlucili smo da napravimo lom.Krenuli smo do najblize prodavnice i poceli kupovati pive i ostalo bila je to festa koju nikad necu zaboravit kako bi se reklo nezaboravan dernek.Do tada najbolja , a bilo ih je jos nezaboravnih.I tako svi smo se slozili da umjesto termina organizujemo festu hladno smo se svi slozili i krenuli na jedno dobro poznatno nama mjesto gdje smo provodili dane u osnovnoj i opijali se.Napokon kada smo dosli bili smo prepuni nismo vjerovali koliko smo uzeli.I tako poceli smo saljevat i prepucavat se pustili smo laganu muziku i poceli budaljasat,sve sto se radi kada si na drugom svjetu.Sve nam je bilo ravno do neba , fudbal je pao skroz u drugi plan niko vise nije mislio na to,hladno smo saljevali sve sto smo imali.Sve dublje smo isli u noc a mi nismo imali gdje kuci nismo mogli javili smo nasim starcima da cemo nocit kod jarana i tako proveli citavu noc na hladnom mjestu svi smo se smrznuli ali vrijedilo je.Jos malo nesta pica je ostalo neki su bili zalegli bili su umorni ali ja i jos neki moji drugovi ostali smo i dokrajcili ono sto nam je ostalo.Bili smo ko lampe ja sam iz torbice izvadio petacu hladno smo je sastavili,bila je to noc za nezaborav.I tako mi smo se zezali jedno pola sata a poslije nas je prenijelo i leglli smo spavat od umora.Sutradan kada smo se probudili nismo bili pri sebi a vala ni gdje smo zaspali nismo mogli vjerovat,kad odjednom se stvori ideja da odemo malo odigrat fudbala,svi smo se slozili ali bili smo mamurni niko nista nije mogao jedva smo loptu osutali.Bila je to fantasticna nezaboravna festa koju smo organizovali moji drugovi iz osnovne umjesto termina hladni parti odnosno nezaboravni...

Nema komentara:

Objavi komentar