petak, 1. studenoga 2013.

Turnir u nogometu

U jednom mjestu blizu mog grada, organizirao se turnir u nogometu, fudbalu. Moji drugovi i ja smo to culi i odlucili da se prijavimo na taj turnir. Svi smo se slozili, ja sam bio malo neodlucan jer inace i ne igram nogomet bas tako dobro, ali su me oni nagovorili da idemo. Turnir je bio za dva dana, a mi smo poceli da vjezbamo, da se uigravamo. Ja sam stavljen prvo u napad, ali kada su vidjeli da bas i ne znam dobro sutirati loptu, prebacili su me nazad, na odbrambenog igraca, jer sam brz i tu nemam bas nekog kontakta sa loptom. Tako dodje i taj dan turnira. Krenuli smo autobusom, te tamo stigli poprilicno rano, sat vremena prije pocetka izvlacenja grupa na turniru. No dobro, bili smo zajedno, zezali smo se tako da nam je vrijeme jako brzo proslo. Dobili smo u grupi jednu ekipu u kojoj su igrali stariji ljudi, i jednu ekipu u kojoj su bili momci odprilike godina kao i mi. Tako da nas je bilo tri ekipe u grupi ,a samo jedna je prolazila dalje. Prva utakmica je bila protiv ovih „matorih“ koju smo vrlo lagano pobijedili rezultatom 3-0. Ja tu i nisam imao bas posla , jer oni prakticno da nisu ni napadali na nas gol. Bili smo sretni, te smo ocekivali lagan prolaz. Sjeli smo i gledali druge utakmice, na red je dosla utakmice ove dvije ekipe iz nase grupe. „Matori“ su ponovo izgubili, ovaj puta rezultatom 2-1, tako da smo mi vec bili umisljeni i mislili smo da cemo lagano proci, jer ipak ova ekipa protiv koje smo trebali igrati je jedva pobijedila „matore“. Dosla je na red i nasa utakmica, sve je islo onako tesko, 0-0 je bio rezultat, kada je lopta poslana u nas kazneni prostor i primili smo gol. Greska nije moja, ali opet mi je bilo krivo, kao i svima nama. Bili smo razocarani u sebe, jer smo podcijenili protivnika, no barem smo naucili jednu dobru lekciju.

Nema komentara:

Objavi komentar