subota, 2. studenoga 2013.

Nikad losiji derbi !

Svi smo sa nestrpljenjem cekali srijedu i 102 ligaski ljubilarni derbi između Sarajeva i Zeljeznicara.Sedmicu prije sa nestrpljenjem se u mojoj skoli a i u ostalim iscekivao taj derbi i naravno pobjeda voljenog kluba.Dan za danom je prolazio a nasa ceznja za utakmicom bila je jos veca.I tako dodje utorak jos veca euforija bili smo druga smjena zajebancija u skoli prepucavanje ko ce pobijedit i naravno biti bolji na tribinama,sve je to bilo drugarski.I napokon je dosla srijeda utakmica je trebala da se odigra u 19 i 45.Dosli smo u skolu i poceli jos vecu euforiju i prepucavanje stvarat bili smo drugari sve dok nije dosao veliki odmor i kada smo trebali krenut svako na svoju tribinu.Okupljanje najbolje navijacke skupine Horde Zla se odrzavalo pred katedralom kada sam dole dosao vidio sam mnogo nasih vjernih navijaca koji su bili veoma zagrijani da navijaju.I tako krenuli smo od katedrale saobracaj je u tom trenutku bio zaustavljen a mi smo svoju pjesmu pojacali i gromoglasno najavili 102 vjeciti derbi.Lagano smo dolazili do stadiona Kosevo sjeverne tribine naravno na kojoj smo mi smjesteni.Kada smo dosli do trbine nas vodja je rekao da lagano ulazimo i smjestamo se jer je u tom trenutku bila pripremljena koreografija.I tako napuni se nasa tribina a imalo je i manijaka podosta na jugu.Igraci su izasli jos vece navijanje sa nase strane znali smo da pobjedom dolazimo jos vise do jesenje titule.Utakmica je pocela a mi smo polagano rasirivali koreografiju na sjevernoj tribini i jos jednom pokazali ko je najbolja skupina u Bosni a u sirom.Poceli smo gromoglasno prvo poluvrijeme bilo je fantasticno navijanje sa nase strane.I tako prvo poluvrijeme zavrsi nula nula ali seljo je imao izglednije sanse za pobjedu mi smo naravno bili nezadovoljni kukavickom igrom naseg voljenog kluba.Drugo poluvrijeme nasi ljubimci krenuli su ofanzivno sa zeljom da pobjede ali bez pravih prilika dosadna utakmica iskreno nikada dosadniji derbi i gluplji.Mi smo i dalje pruzali svoj maksimum na tribini ali nasi igraci nisu imali volje da postignu taj gol koji bi nama mnogo znacio.I tako dosao je kraj utakmice a ostalo je onaj pocetni i razocaravajuci rezultat.Ali od svega toga jos smo jednom pokazali kako se navija za svoj voljeni klub...

Nema komentara:

Objavi komentar