nedjelja, 3. studenoga 2013.

Crvena Zvezda - Partizan

Dosao je taj dan 2.11.2013. Vec danima ranije sam se dogovarao sa svojim prijateljima , kako da se organizujemo i odemo u Beograd na fudbalsku utakmicu Crvena Zvezda - Partizan.Posto vec kao po obicaju nismo imali puno para,prethodnih dana pre utakmice smo radili raznorazne poslove.Od rada u kaficima,pa to slaganja i ubacivanja drva.I na kraju kada smo skupili dovoljno novca resili smo da idemo. Uvece me je nazvao moj najbolji drug i upitao me je koliko sam para skupio.Odgovorio sam mu da sam skupio oko 100 eura i upitao ga dali ce to biti dovoljno , i on je rekao da hoce. Kasnije smo se ponovo culi i kazao mi je da budem spreman ujutru oko 10 sati i da cemo tada krenuti za Beograd. A tamo bi trebali da stignemo 2-3 sata pre utakmice taman toliko vremena bi smo imali da se malo odmorimo i popijemo kafu i po koje pice.Posto mi zivimo na jugu Srbije put je trajao nekih 4 ipo sata autombusom do Beograda.Kada smo stigli kao po dogovoru otisli smo u obliznji kafic i narucili kafu i po pivo.Zamislio sam se i odjednom kada sam pogledao na satu bilo je 17:00. Rekao sam prijatelju da idem do WCa i da platim racun, a on da se spremi i da krecemo na stadion. Tako smo i uradili samo sto smo izasli culi smo jako navijanje Zvezdinih navijaca DELIJA.Tu smo malo zastali i upitali dali mozemo i mi da im se pridruzimo i da idemo zajedno kroz grad.Oni su nas sa odusevljenjem pozdravili i svi smo zajedno krenuli ka stadionu.Kada smo stigli tamo, ugledao sam kako su navijaci partizana poceli da dobacuju i da provociraju , tada je i nastala tuca ispred stadiona,ali je policija ubrzo sve resila.Uslu smo na stadion i smestili se.Atmosfera je bilo predivna, na svu srecu moj drug je nabavio karte za Sever.Inace tamo su smesteni vatreni navijaci Zvezde.Svi smo zajedno navijali.Igrao se 18-ti minut.Bila je guzva u sesnestercu i odjednom sam video kako svi na trebini skacu i pale baklje.Shvatio sam da je Zvezda postigla gol.Bio sam jako srecan.Takav je rezultat ostao i na poluvremenu.U drugom poluvremenu utakmica nije bila toliko zanimljiva.Usledio je jedan prekid koji su napravili navijaci partizana grobari,tako sto su na Juznoj tribini zapalili navijacke trake,pa je onda morala da intervenise policija i vatrogasci.Utakmica se zavrsila rezultatom 1:0 za Crvenu Zvezdu.Bio sam jako srecan.Pozdravili smo se sa ostalim navijacima i razmenili smo brojeve telefona.Dogovorili smo se da dolazimo zajedno na utakmice.Zatim smo svi zajedno otisli do jednog kafica popili kafu i ja sam sa drugom krenuo kuci.Ovaj dan je jedan od mojih najlepsih danova u mom zivotu i ostace mi zauvek u secanju.

Nema komentara:

Objavi komentar